vegge Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 I alle andre OS jeg har kjørt har det vært mulig å ordne f.eks. mp3-ene mine "etter dato" (altså når de ble opprettet) Når jeg i WinXP prøver dette finner jeg ikke noen passende alternativ. Noen som vet hvordan jeg kan ordne "ikonene" etter dato i WinXP? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hmm.. Sliter med det samme jeg også Mener jeg fikk det til en gang, men hvordan.. Nope...det har denna gutten glemt. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Høyreklikk på "attributt-linjen" (den med name, size, etc) og velg more. Der kan du legge til dato. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Tusen takk borre.... Nå vil alt bli så mye greiere... Sleit virkelig med å finne filene mine. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Ehm...Kremt Kremt Borre...kan ikke si at jeg fant det du sa. Hvor ligger dnne attributt-linjen ?? Plz. Hjelp meg Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jippi !!! Fant det ....Trenger ingen hjelp nå. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Windows Explorer/Utforsker --> I høyre del av vinduet vises kataloger/filer. Overfor øverste katalog/fil er det en "attributt"-linje med Navn, Størrelse, Type, etc. Høyreklikk på denne linjen (eller f.eks. "Navn") og velg "More..." Comprende? :wink: Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Comprende? :wink: Jupp- Det skal jeg love deg Lenke til kommentar
vegge Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 For å få dette til må man først velge Vis - Detaljer... Takk uansett, det er egentlig mange innstillinger i WinXP som må forandres på. Håper det blir en stund til jeg skal formatere neste gang! :smile: [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-08-12 13:17 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå