Nobrains Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Sitter og er på tampen til og bestille en...har noen spørsmål jeg hadde likt og fått svar på. 1: Hvordan kobler man pcen til pspen? wlan som var innebygd?, må man kjøpe en usb kabel(følger det med?...ser ikke slik ut) eller trenger man muligens en minnekortleser? 2: Kan man brenne egene cder? i så fall er det bare noen brennere som støtter og brenne slike små cder? hvis det i hele tatt er mulig og oppdrive blanke små cder som psp leser 3: Jeg har lyst på 2gb minnebrikke, det ser ut til at netshop får den på lager før komplett. Men er det riktig type? LINK. 4: jeg har lest noe rart om en downgrade eller ny version som mange venter på....hva er det ? Noen andre som har noen tips til meg ? tenkte og bestille med en gang jeg får svar på disse Disse spørsmålene er vel utrolig simple og raskt for en med psp og svare på så jeg orker ikke google masse etter det Lenke til kommentar
iCar Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Sitter og er på tampen til og bestille en...har noen spørsmål jeg hadde likt og fått svar på. 1: Hvordan kobler man pcen til pspen? wlan som var innebygd?, må man kjøpe en usb kabel(følger det med?...ser ikke slik ut) eller trenger man muligens en minnekortleser? 2: Kan man brenne egene cder? i så fall er det bare noen brennere som støtter og brenne slike små cder? hvis det i hele tatt er mulig og oppdrive blanke små cder som psp leser 3: Jeg har lyst på 2gb minnebrikke, det ser ut til at netshop får den på lager før komplett. Men er det riktig type? LINK. 4: jeg har lest noe rart om en downgrade eller ny version som mange venter på....hva er det ? Noen andre som har noen tips til meg ? tenkte og bestille med en gang jeg får svar på disse Disse spørsmålene er vel utrolig simple og raskt for en med psp og svare på så jeg orker ikke google masse etter det Kan prøve å svare på noen spm dine: 1.Det følger ikke med noen usb kabel,hvis du har en digital kamera så kan du bruke den kabelen,ekke noe problem som feks denne USB 2.Nei du kan ikke bruke egen cd`er PSP bruker UMD disker.Du for heller ikek kjøpt blane umd disker også brenne dem selv. 3.Tror den ser sånn ut 2GB PSP 4.Alle PSP`er som ble solgt i Europe har firmware versjon 1.52 For å kunne bruke hombrew(hjemmelagde prog,emulatorer osv..) så må man ha versjon 1.00 eller 1.50, så det dne downgraden vil gjøre er å negradere fra versjon 1.52 som vi alle her i Norge har til 1.50 Ellers kan du ta en tur innom hw`s psp emne http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=372727 oppi 107 sider nå Eller http://www.pspavisen.com/ http://www.pspupdates.com/ For siste nytt innen PSP Endret 6. september 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) takk for svar! 1: jeg har en slik kamera kabel så det var fint. Men går det og koble med wlan og få samme tilkoblingsmuligheter som med usb kabelen ? 2: Det regnet jeg egentlig med det var litt synd...men vi har jo minnebrikke. 3: Ja på komplett sine sider står det jo at den er til psp. Men leveringsdatoen på den er mye senere enn netshop sin. Derfor jeg lurte på om DENNE(netshop) er det samme som DENNE(komplett) eller om de er forskjellige, men begge kan brukes 100% på pspen?. 4: ok jeg skal lese litt hvis det kommer en slik downgrade så er det ikke noe problem. Er ikke sikker på om jeg har behov for det uansett. Trenger man denne downgraden for og bruke 2gb minnebrikker og kunne kjøre programmer/filmer fra den? EDIT: så at jeg trengte downgraden for og kunne kjøre ting fra minnebrikken, men jeg fant også steder som forklarte hvordan man downgradet til 1.0 Så da burde det vel ikke være noe problem? Endret 6. september 2005 av Nobrains Lenke til kommentar
iCar Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 3: Ja på komplett sine sider står det jo at den er til psp. Men leveringsdatoen på den er mye senere enn netshop sin. Derfor jeg lurte på om DENNE(netshop) er det samme som DENNE(komplett) eller om de er forskjellige, men begge kan brukes 100% på pspen?. 4: ok jeg skal lese litt hvis det kommer en slik downgrade så er det ikke noe problem. Er ikke sikker på om jeg har behov for det uansett. Trenger man denne downgraden for og bruke 2gb minnebrikker og kunne kjøre programmer/filmer fra den? EDIT: så at jeg trengte downgraden for og kunne kjøre ting fra minnebrikken, men jeg fant også steder som forklarte hvordan man downgradet til 1.0 Så da burde det vel ikke være noe problem? Vel du for sjekke litt rundt dem ser forsjellige ut,men jeg vet ikke 100%,mer sikker på at den på komplett vil fungere enn den på netshop. Du trenger ikke downgrade for å kjøre film og musikk fra minnekort,det kan du gjøre med den du har nå også, men du trenger downgrade om du vil kjøre hjemmelagde programmer (homebrew),denen downgraden er ikke ute enda såvidt jeg vet,noen holder på å jobbe med den,like før den kommer ut. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Begge er Memory Stick Pro Duo og kan derfor brukes fullt. Sandisken fra Komplett var jo alikevel billigere, og siden mange her har det merket, er det et sikrere kjøp. Lenke til kommentar
Fred-rik Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) 4:jeg har lest noe rart om en downgrade eller ny version som mange venter på....hva er det ? Noen andre som har noen tips til meg ? tenkte og bestille med en gang jeg får svar på disse Disse spørsmålene er vel utrolig simple og raskt for en med psp og svare på så jeg orker ikke google masse etter det ja Endret 16. september 2005 av Fred-rik Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Takk for svar. Jeg tror jeg venter til en slik nedgradering er ute jeg. Om en slik nedgradering ikke kommer/funker så er mye av funksjonen jeg har lyst på borte. Men når den kommer så bestiller jeg da Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Takk for svar. Jeg tror jeg venter til en slik nedgradering er ute jeg. Om en slik nedgradering ikke kommer/funker så er mye av funksjonen jeg har lyst på borte. Men når den kommer så bestiller jeg da Hmm.. må si jeg ikke er helt sikker, men er ikke dette den Downgraden du "venter" på? http://www.pspavisen.com/index.php?subacti..._from=&ucat=14& Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Sitter og er på tampen til og bestille en...har noen spørsmål jeg hadde likt og fått svar på. 1: Hvordan kobler man pcen til pspen? wlan som var innebygd?, må man kjøpe en usb kabel(følger det med?...ser ikke slik ut) eller trenger man muligens en minnekortleser? 2: Kan man brenne egene cder? i så fall er det bare noen brennere som støtter og brenne slike små cder? hvis det i hele tatt er mulig og oppdrive blanke små cder som psp leser 3: Jeg har lyst på 2gb minnebrikke, det ser ut til at netshop får den på lager før komplett. Men er det riktig type? LINK. 4: jeg har lest noe rart om en downgrade eller ny version som mange venter på....hva er det ? Noen andre som har noen tips til meg ? tenkte og bestille med en gang jeg får svar på disse Disse spørsmålene er vel utrolig simple og raskt for en med psp og svare på så jeg orker ikke google masse etter det 1. Du kan enten bruke USB eller lage trådløs nettverkskobling med PC'en og PSP. Minnekortleser trenger du ikke, PSP blir sett på som USB lagringsobjekt på PC'en. 2. UMD disker ser ut som Mini Disc i utseende. Det er en plate med plastikk kassett utenpå. Om man noen gang får tak i slike brennere... Men derimot kan du jo stappe det meste i minnekortet istedet. 3. Det er riktig type minnekort. 4. Det er firmware (?) versjonen til maskinen. Personlig forguder jeg min v1.50 fordi det gjør at jeg kan kjøre homebrews og spill i ISO format i minnekortet. Europas versjon i dag er v1.51 eller v1.52. Og det fins den nyeste v2.0 som har diverse finesser som webbrowser og støtte for flere filformater. Lenke til kommentar
Fred-rik Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Vel, nå sies det at WAB faktisk har klart å nedgradere en 1.52 til 1.5, men Sergant007 bare ''exploiter'' et sikkerhetshull. Altså du kan risikere at det aldri kommer en fullverdig nedgraderer, bare en du må bytte memory stick på... En fullstendig nedgraderer, som WAB holder på med, kommer til å komme mye kjappere til 1.52->1.5 enn 2.00->1.5, hvis 2.00 i det hele tatt kommer. Jeg tipper nok at det kommer, men kan nok ta litt tid... Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 noen som vet hvilken versjon dette er? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311964 1.00 1.51 1.52 eller 2.00 Lenke til kommentar
Fred-rik Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ingen PSP-er blir solgt med 2.00. Det virker som det er en europeisk versjon, altså 1.52. Les her hvis du er usikker på firmware versjoner. Dessutten blir ingen ny PSP-er produsert med 1.00. De som blir solgt i USA og Japan er hovedsaklig 1.5, men de nyeste blir solgt med 1.51. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 noen som vet hvilken versjon dette er? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=3119641.00 1.51 1.52 eller 2.00 Mest sannsynlig 1.52. Siden det er Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå