Lapette Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vel, etter en lang dag på skolen og lite inspirasjon i langøkta i naturfag fant jeg ut at jeg måtte lage litt bitemerker på kneet mitt. Det gjorde vondt, men alt for kunsten, eey? Her er resultatet Kaller det "Knekunst". Mitt livsverk Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 hahaha! er gjort litt blodigere enn det ser ut som ja, photoshop er min venn. Men litt psyko kanskje ja. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Selv har jeg ingen mulighet til å få kneet opp til munnen... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vakkert! Aldeles vakkert! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Haha! Kjempebra! Ser egentlig mer ut som at en med lebestift har bitt og kysset kneet ditt enn at du har bitt deg selv da men.. Råbra!=D Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Begynner og bli en del år siden jeg var ferdig med skole men kan ikke huske att det var så kjedelig. Ta med bilde så blir du nok fritatt fra naturfag... Lenke til kommentar
Superbra Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ser for meg ut som du har et stort mellomrom mellom fortenna. Stemmer det eller? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 aha! Ja, har vel det. Ikke på Kurt-nivå da, egentlig ikke mere enn de fleste på min alder, men det kom jaggu godt frem på bildet! Så gøy at noen her likte det! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Det er det mest ugly kneet jeg noen gang har sett! Men ellers er bildet så som så... Endret 11. september 2005 av Andyax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå