rstange Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvordan er det og drasse med seg en pc med vannkjøling på LAN? Ett slikt sett...? Takk for svar og tips! Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 sikkert helt okey bare du har hurtikoblinger som er lette og lekasje frie nor du skal koble det av og på Lenke til kommentar
rstange Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 sikkert helt okey bare du har hurtikoblinger som er lette og lekasje frie nor du skal koble det av og på nå er jeg helt nybegynner på dette, og er av/har vært den typen som har 8-9 vifter i maskinen, bryr meg ikke om støy... Så jeg har null peiling på dette Hvordan fungerer enn hurtigkobling? Lenke til kommentar
olmka Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) De fungerer på samme måte som støpsel og kontakt med strøm... (Sagt veldig enkelt) Endret 7. september 2005 av olmka Lenke til kommentar
rstange Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 De fungerer på samme måte som støpsel og kontakt med strøm... (Sagt veldig enkelt) hvet du/noen om det er det på det zalman settet jeg har sett på? Hvis ikke, kan jeg få det? Lenke til kommentar
olmka Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det skal være slike på Reserator 1 plus (den svarte utgaven)... Lenke til kommentar
rstange Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Det skal være slike på Reserator 1 plus (den svarte utgaven)... ingen mulighet til å montere/lage noe på Reserator 1? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det skal være slike på Reserator 1 plus (den svarte utgaven)... ingen mulighet til å montere/lage noe på Reserator 1? Jo. Bare til og kjøpe seg noen slike hurtikoblinger det Men det er lettere og få hjelp av en venn slik at du kan bære det uten og måtte kobble slangen av og på. Lenke til kommentar
rstange Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Det skal være slike på Reserator 1 plus (den svarte utgaven)... ingen mulighet til å montere/lage noe på Reserator 1? Jo. Bare til og kjøpe seg noen slike hurtikoblinger det Men det er lettere og få hjelp av en venn slik at du kan bære det uten og måtte kobble slangen av og på. joda... men vil heller ha ett slikt hurtigkoblings opplegg! så slipper jeg å være avhenig av andre når jeg skal på LAN finnes vel ikke noen "nybegynner" guide for vannkjøling? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MM51545K34 Lenke til kommentar
rstange Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MM51545K34 takk! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Der ser du hva du trenger, og du veit sikker hvilken slangedimensjon du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå