Oxide Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hei, Har et 9800 pro som har tatt delvis kvelden. Det har en død s-vid utgang og ei delvis svidd rambrikke, noe som skaper problemer med teksturer og ustabilitet i noen spill. Kortet har ikke vært overklokket. Jeg har spandert på det en stor passiv zalman kjøler, samt en 80mm vifte montert på siden og en pci-slot kjøler på under/oversiden av kortet. Har inntrykk av at ATI kort er lagd for å vare i 1-2år, men mulig jeg tar fullstendig feil her. Baserer denne teorien litt på et foredrags dokument som ble gjort tilgjengelig på ATI sine sider og lekket for en tid tilbake. Har desverre ikke noe å referer til, men er heller ikke interrisert i å diskutere dette. Det jeg lurer på er følgende: Hvor lang garanti tid er det egentlig på skjermkort? og: Hvilket Nvidia kort tilsvarer et 9800 pro ytelses messig? Mvh, ox Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Så du har fjernet originalviften? da ryker vel garantien? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Garantien er ikke der nei, synd Lenke til kommentar
quad Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) det samme skjedde meg faktisk, sapphire radeon 9800 pro, satte på en zalmanvifte og.. Jeg satte på originalviften, og sendte inn etter avtale med der jeg bestilte det. Ca 1 måned etter mottok jeg et sapphire radeon x800 kort. Jeg var stålfornøyd! Dette var ca 1 år etter at jeg kjøpte kortet. Vet ikke hvordan garantien er ellers. Kan vel nevne at dette var www.pcutstyr.no 9800 pro tilsvarer vel geforce 6600 tror jeg. Endret 6. september 2005 av quad Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 9800pro er veldig mye bedre enn 5600/5700 9800pro yter bedre enn toppkortet i fx serien 5950ultra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå