MaFiA Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Noen som har testet/bruker Video Funksjonen på Canon Powershot S-40 ?? er det noe bra ? *lure* Lenke til kommentar
lobster Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Tar du opp video med S40 låser kameraet fokus og blender. Dumt hvis du går fra lyst til mørkt rom under opptak. Lenke til kommentar
denethon Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg har s40 og jeg ble meget positivt overrasket over hvor bra kvaliteten og lyden var. Det er selvfølgelig ikke like bra som med et videokamera, men er slettes ikke dårlig! Vises med 15 bilder i sekundet, noe som gjør at bildet vil flimre litt mer enn film fra videokamera som som oftest er på 24 bilder i sekundet. Du kan ta opp i to forskjellige oppløsninger. 30 sekunder med høyeste oppløsning og 2 minutter med laveste oppløsning. Det har oppstått forvirring rundt video og minnekort for s40/s30/ixus v/ixus v2.. faktum er at du får IKKE filme lenger enn 30sek og 2min om du kjøper større minnekort.. men du får plass til flere filmer. mvh Tore Minsaas [ Denne Melding var redigert av: denethon på 2002-08-12 19:50 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå