razh0r Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Nå har Cartoon Network lagt ut en lite preview av den første episoden i Naruto. Dubbet til engelsk! Se den her: http://www.cartoonnetwork.com/tv_shows/vid...nami/index.html Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dette var bare skummelt Nærutou! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 HYLE! *sende sint mail til cartoon network* Newutu.. dønt læt misjuki gæt the skrøll of secret jutsu's He just used juu nei fy faen... dette skal klages på! de kan jo være litt mer interesert i leve seg inn i serier enn å stå der å lese fra et ark som dubbere gjør. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Klag ivei, hvem tror dere bryr seg? Serien kommer til å dra inn et LASS med penger fra småunger som driter i om de snakker japansk eller norsk eller engelsk. De kommer til å selge kortspill og nøkkelringer kommer i Donald osv. De potensielle seerne er ikke anime-buffs og vil bare se det som en ny kul tegnefilmserie. Det er da ikke værre enn å la være å se på det, og fortsette og kjøpe/laste ned de japanske filmene. Ikke legg så mye energi på noe som ikke kan gjøres noe med likevel. Er det egentlig noe hold i disse klagene uansett? "Whine whine, jeg liiiiker ikke at dere har dubba serien jeg har LASTA ned hver eneste episode av fra internett, jeg syns dere sewger, ass!11111111"..det minner meg om gærningene som sender hatmail til somethingawful.com når de poster en satirisk anmeldelse av Final Fantasy. Fanboys klikker fullstendig og sender mails med dødstrusler og at de skal "si fra til Squaresoft, så blir denne drittsida deres lagt ned med EN GANG", som om de tror at Square er guder som kan heve seg over loven.. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 La oss lide i fred! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Og til informasjon er det gratis å laste ulisensert materiale Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 :!: Denne var gøy. Skal de utsette barna i amerika for det der? <humre ondskapsfullt> Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 lol... jeg får bare chipmunk stemmer på dem.. haha det er hvertfall tragisk.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Det der passet jo ikke i det heletatt Helt teite stemmer, og manglende feeling over hele greiene. Rart de ikke forandret navnene mens de holdt på Edit: Litt rart, men det føltes så digg å kunne se det uten å sitte å lese hva de sier Men er uansett best på japansk. Endret 8. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 man burde avskaffe dødsstraff i USA nå. å tvinge folk til å se på naruto dubba er straff nok. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 hva pokker var det der.... fikk frysninger ned ryggen min når eg så det der. men men har jo ikke tenkt å se på Naruto dubba på TV uansett nei holder meg til engelsk tekst tror eg Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Så dette er da altså det som skal til for å få en 17 år gamel gutt til å begynne å gråte... I kid you not! Tårer begynte å strie fram i mine øyne da jeg hørte Narutos navn uttalt på ameikansk. Hadde virkelig ingen anelse om at de hadde gått så grundig til verks for å ødelegge en god anime-serie... Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Dette skjedde også med One Piece, og der hadde de sensurert all volden/blod!! De hadde også fjernet sigarene fra captain smoke (OMGWTF?) og de hadde tilogmed fjernet kampen mellom Mihawk og Zorro, DET ER EN SKAM! RETTOGSLETT EN SKAM! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hadde virkelig ingen anelse om at de hadde gått så grundig til verks for å ødelegge en god anime-serie... indeed. Dette skjedde også med One Piece, og der hadde de sensurert all volden/blod!!De hadde også fjernet sigarene fra captain smoke (OMGWTF?) og de hadde tilogmed fjernet kampen mellom Mihawk og Zorro, DET ER EN SKAM! RETTOGSLETT EN SKAM! For real?! Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Dette skjedde også med One Piece, og der hadde de sensurert all volden/blod!!De hadde også fjernet sigarene fra captain smoke (OMGWTF?) og de hadde tilogmed fjernet kampen mellom Mihawk og Zorro, DET ER EN SKAM! RETTOGSLETT EN SKAM! *Riste på hodet* Det må jo innebære mer arbeid enn det kan vere vært. De må jo tegne opp flere scener på nytt... I tillegg fjerner de en av de viktigste(?) kampene i serien... Lurer på hvordan ledelsen i CN og ForKids får sove om natten... I am reminded... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 "Its ok, i see parachutes!" Dubbingen var faktisk ikke så grusom sett i forhold til andre dubs som er gjort. Det eneste som fikk det til å gå kaldt nedover ryggen min var Naruto's stemme. Hvem syntes det var en god idè at han skulle høres ut som en retardert femåring? Resten var faktisk ikke så gale, selv om det selvfølgelig høres korny og feil ut i forhold til originalen. -Stigma Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Stemmen til Luffy på engelsk er bare helt idiotisk, blir ikke det samme som den japanske... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Rett og slett horribelt... Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Er det bare meg eller høres dubbestemmer altid så sykt uentusiastisk (ble det rett ? ) ut... som om de bare står og leser fra et ark. *grøsse* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå