Makky Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skal kjøpe en maskin som skal være en arbeidsstasjon og filserver. AMD Athlon 64 X2 3800+ OCZ Premier DDR400 1024 MB ASUS A8N-SLI Premium Sapphire Radeon X300SE 3 STK Seagate Barracuda 7200.8 250 GB S-ATA Chieftec Harddisk System for S-ATA (4 disker) Chieftec Mesh serie m/dør Sølv og sort I tillegg har jeg valgt en dvd-brenner og floppy. Er dette oppsettet helt greit, eller burde noe forandres på? Tips mottas med takk Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det ser bra ut. Hvilken strømforsyning skal du ha? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Det følger med en i kabinettet.. Noen som vet støyen på dette? Lenke til kommentar
BKB Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 NB! Ved kjøp av S-ATA disker til dette kabinettet så må varenr 14274 vinklet S-ATA kabel kjøpes i tillegg ! Husk på det der a, litt kjipt å ikke ha på kabinettdøra i x antall dager du må vente på nye kabler. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 NB! Ved kjøp av S-ATA disker til dette kabinettet så må varenr 14274 vinklet S-ATA kabel kjøpes i tillegg ! Husk på det der a, litt kjipt å ikke ha på kabinettdøra i x antall dager du må vente på nye kabler. jupp..har tenkt på det Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) vurdert RAID på diskene dine? Greit med litt sikkerhet i disse dager hvor disker dør som fluer. nevermind .. så ikke den eksterne harddisk-tingen. Endret 6. september 2005 av CrZy_T Lenke til kommentar
Makky Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Fant ut at jeg ikke trenger de vinkla-kablene pga jeg har diskene plasert oppe ved 5 1/4-slotene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå