garbageguy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Trenger litt hjelp til kode jeg kan skrive for å få Firefox til å vise hjemmesiden min korekt. Alt er programmert i notepad. Har en side med bokser med tekst og linker inni inni. Disse boksene er begrenset med marger fra venstre side til høyre side. Bruker også Z-layers (som jeg lærte i dag). Har dessverre brukt IE til å sjekke at koden vises korekt, så jeg lurer på hva som har gått galt. Jeg vil jo selvfølgelig at alle som bruker andre lesere enn IE skal få se den fantastisk stygge siden min. Prøv å titte på siden min i IE og så i Firefox: http://folk.uio.no/henrima Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg foreslår at du bruker gyldig HTML før du henger ut Firefox. <font> taggen er utdatert, du bruker atributter som burde vært i CSSen, feilplasserte tagger og ulovlige atributter. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Anbefaler deg å lære html og css ordentlig.. Se mer på HTMLDOG Endret 6. september 2005 av webby1 Lenke til kommentar
garbageguy Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Takk takk! Var det jeg fryktet. Liker enkle løsninger Jeg foreslår at du bruker gyldig HTML før du henger ut Firefox. Det var ikke meningen å henge ut Firefox. Jeg simpelthen digger den nettleseren og prøver febrilsk til å få dama til å bruke den og selvfølgelig alle andre ignorante internett-brukere. Død over IE! (eller kanskje død over alle sikkerhetshull i IE... vil ikke støte noen. Jeg skal prøve å lære meg litt mer ok koding, så kanskje jeg kan få stablet siden opp en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå