boss3 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) har store problemer med min dell x1. plutselig klikker den helt. alt flyr overalt og man har ingen kontroll over noe som helst. skulle nesten tro det var et helvettes virus, men jeg har ikke installert noe som helst på den enda i og med at jeg fikk den forrige fredag og har ikke brukt den noe særlig før i dag..... Endret 6. september 2005 av boss3 Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 kjedelig at det ikke var noen som visste noe da.... kan det være en bug i windows?? dårlig windows versjon som er installert fra dell sin side?? så det da kunne hjulpet å installere min egen cd med xp pro? trenger all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Legg inn siste BIOS, installer windows på nytt og legg inn siste drivere. Hjelper ikke det, ta kontakt med dell support... Endret 7. september 2005 av _Spook_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå