*Magnus* Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) hei.. Pappa satt og spillte HL2, da skjermbilde hang seg opp.. jeg prøvde og alt-tabbe, Ctrl+alt+del og windowsknappen og masse.. men ingenting funket.. ok tenkte jeg og sa til han start pc'en på nytt ved og holde inn start knappen til den slo seg av.. den slo seg av helt fint.. så trykket han på den igjen og pc'en startet opp.. men ingen skjermbilde kom opp.. + at tastatur sensoren (som lyser opp når han trykker på den) sluttet og lyse.. vi har prøvd og starte opp mange ganger, sjekket at alle kontaktene står inni helt. men ingen skjermbilde.. helt svart skjerm og ingenting reagerer.. untatt CD-rommen som går inn og ut hvis jeg trykker på de... så det ser ut som selve PC'en funker men ingenting annet.. Noen som vet hva det kan være som forursaker problemet ? -takk EDIT: Pc'en hannes er en HP pc av et eller annet slaget p4 3.2ghz 1gb x600pro Endret 6. september 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kanskje defekt skjermkort? Prøv clear cmos og/eller annet skjermkort. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Kanskje defekt skjermkort? Prøv clear cmos og/eller annet skjermkort. Man må passe på før man gjør for mye med en Hp pc. ang. garanti. offtopic: kult av faren din spiller HL2 gjør ikke min ;( Endret 6. september 2005 av espennyh Lenke til kommentar
TEE Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Man må passe på før man gjør for mye med en Hp pc. ang. garanti. Ehm, nei. Man kan gjøre stort sett hva man vil, men for garantiservice kreves det at original hardware sitter i når maskinen sendes inn. Dersom man ønsker å sette inn et annet grafikkort, bytte harddisker, RAM etc. så er det ingen som protesterer på det eller sier at garantien ikke gjelder lenger. Bare husk at deler som eventuelt ryker pga det du gjør ikke dekkes av garantien HP har ingen sære krav om at du ikke får lov til å endre på maskinvaren. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Kanskje defekt skjermkort? Prøv clear cmos og/eller annet skjermkort. Man må passe på før man gjør for mye med en Hp pc. ang. garanti. offtopic: kult av faren din spiller HL2 gjør ikke min ;( Jau.. tenkte på de samme selv.. han skal prøve og sende den tilbake og få de til og reparere/sende tilbake ny, siden han hadde 3 års garanti i følge papirene hannes.. så jeg tar ikke noen sjanser og begynne og ta ut deler osv da offtopic: kult av faren din spiller HL2 gjør ikke min ;( Hehe.. det bor en liten gamer inni han han digger spill som HL, HL2, Farcry, 007 osv så gleder han seg som en unge på julaften til lost coast og aftermath.. spør meg HVER dag.. "vet du når de kommer" takker for svar folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå