88charlie Skrevet 18. september 2001 Del Skrevet 18. september 2001 Oppgraderte biosen min til 1008 som skulle gjøre 5x'n om til 14x... Dette fungerte selvfølgelig ikke på min 1200_AXIAR_266. Dvs. den andre multiplieren som skulle være forandret (12,5 til 13) fungerte som faen.. Når jeg stiller dsw'ene til 5,0 poster ikke maskinen.. Har mb rev. 1.01.. Dette skal i alle fall fungere på en tbird1400 men altså ikke på mitt hk... Noen som har fått dette til? mvh jkh Lenke til kommentar
OlaVold Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Det som vanligvis er feilen når maskinen ikke vil poste, er at prosessoren ikke klarer mere. Selv om du har Athlon med rette steppingen, betyr det ikke at du klarer det andre har klart. Flax har mye å si(delene), og i tillegg kjølingen. Lenke til kommentar
88charlie Skrevet 12. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2001 "litt forsinket svar" Har sjekket opp saken og det viser seg at den nye 14x'n ikke funker på gamle versjoner av a7v. Dette var egentlig det jeg fryktet siden prosessoren var dønn stabil på 13x108=ca1403.. mvh jkh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå