Piratpjokken Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) 1. Stage dolls - hard to say goodbye 2. Eric clapton - Tears in heaven 3. diverse foo fighters sanger som er kule 4. Ole paus - i en sofa fra ikea ( ) Har så lite å gjøre på Endret 6. september 2005 av jalla`n Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 1. 2. http://www.olga.net/dynamic/browse.php?pri...s_in_heaven.tab 3. http://www.olga.net/dynamic/browse.php?loc...f/foo_fighters/ 4. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 http://www.power-tab.net/ http://www.powertabs.net/ Lenke til kommentar
Nodland Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 www.tabcrawler.com www.taborama.com Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 hva har dette med piratvirksomhet og gjøre da? Eg vil ha noe og spille på gitaren min. vist det er uløvlig synest eg at regjeringen er litt.... forskrudd? Takk for alle svar. dere er toppen Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Piratvirksonhet eller ikke.. er opptil moderatorer. Og blir det sett på som det er det bare latterlig. www.guitartabs.cc -min favorittside www.chordie.com Liker ikke designet eller formateringen på sagnene men har sykt mye For stagedolls vi ljeg anbefale deg naalga filen. der ligger maye norskt Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 hvilken naalga fil? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 naalga var en side med bare norske tabs/chords, men ble lagt ned. Men det kunne lastes ned en fil der hvor alle sangene på siden var samlet i notepad format. Jeg har den om det er interesse dor den Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 En bra side kompisen min har tabbet en del på, er www.ultimate-guitar.com Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Last ned GuitarPro og gå deretter inn på Mysongbook.com og last ned tab'ene der. GuitarPro spiller av filene du laster ned i midi så du både ser å hører hvordan det skal spilles.. Anbefales! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 denne tråden begynner og bli lang nå med sider og info Tusen takk hiteck. den skal eg prøve i morga. Bogan. sender deg en pm med email adressen min i så kan du sende den over msn... eller så kan du evt. legge den ut på forumet her Lenke til kommentar
Rhulken Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Men prøv www.guitarsrule.com Det er den ultimate tab search engine som finnes på net.... Den søker igjennom såogsi alle andre netsider som innholder tabs....ergo olga mxtabs ...ja alt! bedre en alle de andre tab sidene tilsammen..hvorfor? den har bokstavelig talt alle de andre tab sidene + litt til på deres homepage.. edit:javascript:add_smilie("")javascript:add_smilie("") DEn er ikke der... merkelig Endret 9. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Off topic diskusjonen om moderatorer og forumregler er tatt over på PM, og innleggene om dette fjernet fra tråden. Om flere vil diskutere den siden av saken så send meg en PM. Geir Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 denne tråden begynner og bli lang nå med sider og info Tusen takk hiteck. den skal eg prøve i morga. Bogan. sender deg en pm med email adressen min i så kan du sende den over msn... eller så kan du evt. legge den ut på forumet her Vurder min post også. Det er akkurat det samme. Det spørs på smaken, og det er opp til deg selv å se hva som er best. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 denne tråden begynner og bli lang nå med sider og info Tusen takk hiteck. den skal eg prøve i morga. Bogan. sender deg en pm med email adressen min i så kan du sende den over msn... eller så kan du evt. legge den ut på forumet her Vurder min post også. Det er akkurat det samme. Det spørs på smaken, og det er opp til deg selv å se hva som er best. ja har sett på de sidene ps: genialt bilde du hadde da Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Fått en del pmer p ånaalga filen. Er veldig opptatt, men skal maile den til alle dere på søndag Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 denne tråden begynner og bli lang nå med sider og info Tusen takk hiteck. den skal eg prøve i morga. Bogan. sender deg en pm med email adressen min i så kan du sende den over msn... eller så kan du evt. legge den ut på forumet her Vurder min post også. Det er akkurat det samme. Det spørs på smaken, og det er opp til deg selv å se hva som er best. ja har sett på de sidene ps: genialt bilde du hadde da Takker Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Når får vi den nålga filen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå