traskas waits for alice Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Det jeg lurer på er: Jeg har bestilt tre vifter som jeg skal montere inn i plexi'n på pcen min, og veit noen av dere der ute hvor man kan finne sånne innstallasjonstegninger, sånne man kan skrive ut og gjøre klart hullet med før vifta kommer????? Takker for alle svar... Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Det er jo forsåvidt uhyrig simpelt å frese ut et hull, på tegning av selve vifta. Om du søker rundt litt, finnes det "hundrevis" av slike guides og artikler. :wink: Lenke til kommentar
daho Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 ta og lag 3 kruss på plexien der viftene skal være, ta en passer og lag en 4cm åpning, sett spissen i midten av krysset og snurr passer'n rundt, sånn nå har du en 80mm runding. Værre er det ikke. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hullet til en 80mm vifte skal ikke ha radius 4cm da. Ramma er også med i de 80mm nemlig Lenke til kommentar
daho Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 16:20, Anders Leipsland skrev:Hullet til en 80mm vifte skal ikke ha radius 4cm da. Ramma er også med i de 80mm nemlig 3,85cm dah? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Mye fornuftige svar her da..... not. Det er det at jeg har ingen vifte å tegne etter, så jeg tenkte det at det må jo finnes en mal eller noe til dette.... Men men får vel leve i håpet Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 mål etter skruehullene på vifta i strømforsyninga di. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 eller her: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=8412N2GH Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Tom's Hardware skrev en artikkel om å montere både vifter og plexi. VEEEEEEEEEEeldig detaljert. Kanskje du har lyst til å finne frem den? Husker dessverre ikke URL'n... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Takker for alle svar... fikk noe nyttig info etter hvert, og med det skal jeg prøve meg fram litt med noen biter jeg fikk her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå