Tomeddie Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hei:) Jeg lurte på om noen visste hvor jeg idag kan få kjøpt dette tastaturet: Tastarur Jeg hadde det før, men solgte det med den gamle pcen min, noen sier man ikke får kjøpt det lengre, er dette sant? Takk:D Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Stemmer, det er gått ut av produksjon. Sitter på SE versjonen av samme keyboardet selv, og gruer meg til den dagen det går i stykker. Eneste muligheten er å tråle bruktmarkedet etter noen som vil selge sitt gamle, men tror du skal ha flaks for å finne et. lykke til Lenke til kommentar
BKB Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det tastaturet var diggbart ja. Har selv hatt både Internet Navigator og Internet Navigator SE. Lenke til kommentar
Tomeddie Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Ja, jeg angrer som en gris på at jeg solgte det! Men jeg skal sjekke om jeg finner noe brukt da, får har utrolig lyst på det:) Takk for hjelpen folkens.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå