Månebaronen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Driver og går igjennom DVD-samlingen, og legger de inn på "My Movies" på IMDb.com så jeg får en søkbar oversikt over filmsamlingen min. Ser at de har en tjeneste de kaller IMDb Pro som skal by på mye ekstra tjenester. Noen som bruker tjenesten og som kan komme med noen erfaringer? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har ikke prøvd det selv, men de har jo en 14-dagers gratis prøvetid på tjenesten. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kan noen forklare dette for meg? Hva er IMDb? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kan noen forklare dette for meg? Hva er IMDb? www.imdb.com Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Internet Movie DataBase, det største søkbare arkivet på filmer som fins. Det fine er at alle filmene har side på side med brukeranmeldelser, og hver film er gradert fra 1-10 gjort av seerne. Veldig kjekt å ha hvis du er usikker på en film som går på TV, eller lurer på om en eller annen obskur Kung Fu-film er verdt å laste ned. Man finner anmeldelser av alt som kan krype og gå av filmer fra hele verden der, med full liste over skuespiller (og links til andre filmer de skuespillerne har vært med i). Så det er også en fin plass å finne hvor mange filmer Arnold Schwartzenegger (link) har spilt i , hvilket år de ble laget osv. Jeg visste f.eks. ikke at Arnold var kreditert som Arnold Strong (sic) i 'Hercules in New York.' Nå har de vel en nyere funksjon der man kan legge inn søkbart arkiv av sine egne filmer. Endret 6. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå