wil Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 jeg lurer på om også FreeBSD 4.6 også er gratis for ned lasting. [ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-08-12 11:36 ] Lenke til kommentar
Litagu Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 http://www.freebsd.org/ Prøv å les hva som står på siden. Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Will: Må du?? Prøv å skjønn begrepet Open source! Viss ikke har du ingenting i Linux/*BSD systemer å gjøre. Gå å les donald du... mvh Oskar Lenke til kommentar
FuBaR Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-13 13:23, oskar1 skrev:Will:Må du?? Prøv å skjønn begrepet Open source! Viss ikke har du ingenting i Linux/*BSD systemer å gjøre.Gå å les donald du...mvhOskar Morsmelkerstatning Oscar??, sikkert grei kar du. Slike mennesker er det overalt Wil. NMTB Lenke til kommentar
oam Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Det var noe å spørre om dette også, men men.. Selfølgelig er det gratis ;-) Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Er bare litt lei av alt det will spørr om hele tiden, det er det samma hver gang: Er free BSD Gratis? Er linux Gratis? Er Free BSD 4.6 Gratis? Vilken distro er best? Er linux best? Jeg skal sette opp verdens største og beste server, skal jeg bruke linux eller bsd? Hav er best? Er det gratis? osv... Er det rart, jeg og andre blir lei? Vi har alle svart seriøst på de fleste spørsmålene hans (og andres), men ett sted går grensa... Tross alt, det går utover folk som trenger hjelp, når han og endel andre fyller opp forumet med mas! Will, vær så snill å spørr om lit mere aktuelle ting og prøv før du spørr... Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 OK, jeg skal gjøre det neste gang. Lenke til kommentar
UgleSpy Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hva med å ikke svare? :smile: Lenke til kommentar
FuBaR Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-13 15:39, oskar1 skrev:Er bare litt lei av alt det will spørr om hele tiden, det er det samma hver gang:Er free BSD Gratis?Er linux Gratis? Er Free BSD 4.6 Gratis?Vilken distro er best?Er linux best?Jeg skal sette opp verdens største og beste server, skal jeg bruke linux eller bsd? Hav er best? Er det gratis? osv...Er det rart, jeg og andre blir lei?Vi har alle svart seriøst på de fleste spørsmålene hans (og andres), men ett sted går grensa...Tross alt, det går utover folk som trenger hjelp, når han og endel andre fyller opp forumet med mas! Nå kjenner ikke jeg denne Wil og hans "mase-post-frekvens", men han stilte et legitimt spørsmål og fortjenter et legitimt svar. Man kan jo ikke 'bite' hodet av folk bare fordi spørsmålet lyder kjent og undreren ikke er like bevandret på webben som de fleste brukerene av dette forumet. Men nå går vi ut i solen, spiser en is og slår fast at Linux, BSD osv er ganske billig for gratis å være. :smile: Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 kanskje wil bare liker å irritere deg oskar1? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-13 16:48, Radiax skrev:kanskje wil bare liker å irritere deg oskar1? Det er i hvert fall _gratis_ edit: skrivefeil på 5 ord, det er patetisk det [ Denne Melding var redigert av: JoKr på 2002-08-13 16:53 ] Lenke til kommentar
Booth Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-13 13:23, oskar1 skrev:Will:Må du?? Prøv å skjønn begrepet Open source! Viss ikke har du ingenting i Linux/*BSD systemer å gjøre.Gå å les donald du...mvhOskar open source er ikke noedvendigvis gratis Lenke til kommentar
oam Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hehe, var vell ikke disse meningene han spurte om, men men... BTW, *BSD burde ha eget forum, ikke under Linux :wink: Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Nei, trenger ikke egen del, men dem kan i det minste forandre navnet fra "Linux" til "Linux / BSD" eller "Linux / Unix" Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-13 15:39, oskar1 skrev:Er bare litt lei av alt det will spørr om hele tiden, det er det samma hver gang:Er free BSD Gratis?Er linux Gratis? Er Free BSD 4.6 Gratis?Vilken distro er best?Er linux best?Jeg skal sette opp verdens største og beste server, skal jeg bruke linux eller bsd? Hav er best? Er det gratis? osv...Er det rart, jeg og andre blir lei?Vi har alle svart seriøst på de fleste spørsmålene hans (og andres), men ett sted går grensa...Tross alt, det går utover folk som trenger hjelp, når han og endel andre fyller opp forumet med mas!Will, vær så snill å spørr om lit mere aktuelle ting og prøv før du spørr... Jeg skjønner dem godt jeg. De vet ikke bedre. Rett og slett! Alle har kanskje ikke like peiling på ting som deg, og det vil dem heller ikke få da dem kun får motgang da dem spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå