trrunde Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har nettop bestillt domene fra web10.nu, men når jeg leste i faq'en så jeg at for å sende mail måtte jeg bruke CDOSYS hvordan brukes denne? har noen ett eksempel på php kode, kan ikke mail() brukes hos web10.nu? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvis du ikke har tilgang til mail() så virker det som du må benytte en SMTP server. Gjør jobben enklere for deg, last ned phpmailer. Lenke til kommentar
pianoforte Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Bruker mail() på Web10.nu hele tiden jeg... Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Fyren har nok Windowsserver. Som SMTP-server setter du inn 'localhost'. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Hvor skal jeg sette smtp server som localhost? har windows server ja Lenke til kommentar
pianoforte Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Men Windowsserverene til Web10 har vel ikke PHP-støtte, har de? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Nei, de har ikke det. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Nei så det nettop selv også at de ikke har php støtte, har sendt mail til dem og spurt om det er mulig å få byttet til unix server, så jeg håper at det går bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå