TkaPower Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hei sitter her og administrerer exchange servern på jobben der vi har nå [email protected] og den skulle endret til [email protected] no som var greit men det som jeg ikke får til er nå jeg logger meg på den enne kontoen som er kundemailen vår logger på via webmail dette er da win03 sbs så skal jeg sende mail og hos motakern står det da tka[[email protected]] og det jeg vil det skal stå er kundeservice [[email protected]] så trodde det var enkel sak og endre dette i exhange servern under kontonavn og visning der jeg da tok bort tka og la inn kundeservice men får det så står det gammle navnet tka[[email protected]] hvordan kan jeg få det til ?? at når jeg sender fra remote weben så står det kundeservice[[email protected]] se bilde på hva jeg har gjort og hva jeg mener Lenke til kommentar
dirr Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 hmm, høres merkelig ut. Exchange bruker Display Name og primary e-mail og ikke noe annet når du sender via OWA eller Outlook. Når du bruker en pop3/smtp klient kan du velge Display Name selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå