morknudsen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Hei Jeg har i lengre tid hatt 1gb minne og 9800pro på min "enermax eg365p-ve" PSU (350W). Har nå oppgradert til 2gb minne og x850xt agp kort. Har spilt på dette i et par uker nå og hatt stor glede av det. Av og til har jeg hørt et "beep" fra maskinen (ikke lydkortet), som for meg ingame er umulig å finne ut av. Har søkt litt etter dette ut i fra min konfigurasjon, men har ikke funnet noe spesielt. Nå vil maksinen min ikke starte.... den booter, får ikke noe bilde. Noen få ganger kommer den frem til windows (både vanlig og når jeg prøver safemodus), men booter etter en stund der også. Det eneste jeg kan tenke meg er at min PSU ikke klarer å kjøre HW'n min, men er litt usikker. min pc: Hovedkort: Asus K8V DELUXE Hovedkort Socket 754 Prosessor: AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz RAM: 2GB Skjermkort: Sapphire Radeon X850XT 256MB GDDR3 AGP Harddisk: Totalt 300GB (2 disker, ikke SATA) Skjerm: Samsung 19" LCD Syncmaster 191T TCO99 Linje/leverandør: 4096/798 CHELLO Annet: ASUS DVD-Brenner, Microsoft sidewinder ForceFeedback2, fUNC musmatte, Logitech MX518 mouse, Logitech wireless keyboard, Lian Li støydempende kabinett. Kan jeg få noen råd/kommentarer? Takk for hjelpen. Edit: PS! har bestilt denne nå: Hiper Strømforsyning ATX 580W HPU-4B580 Dual Fan, Silent, 20/24pin Endret 6. september 2005 av JallaBalla [EO] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå