Gå til innhold

DoA-vare til verksted, NetShop


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kjøpte et digitalkamera hos NetShop for 3 uker, men var defekt når jeg fikk det (dead on arrival). Sendte det i retur, og NetShop sendte det til verksted. Nå, 3 uker etter at jeg sendte det i retur har jeg enda ikke noe informasjon om hva som skjer med kameraet.

 

I en sak hvor noe er defekt når man får det levert, er det ikke normalt å få sendt en prikk lik "ting" (i mitt henseende; et likt kamera) som kompensasjon. Trodde ikke bare butikker kunne sende avgårde feilvare til kundene.

 

Noen som har noen erfaringer med noe lignende? Kan hende det er jeg som er litt kravstor, men har aldri opplevd å få sendt noe defekt for så at butikken tar det til verksted.. Åpnet knapt boksen og satte i strømmen før jeg måtte pakke å sende det i retur. Angrer litt på at jeg ikke bare krevde pengene tilbake..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var det jeg og mente, men nå er jo hele sulamitten på verksted plutselig, og kan vel ikke akkurat kreve å få den byttet i en nyvare. Jeg var vel litt naiv i starten.. Men sendte en klar og tydelig mail til NetShop idag - med hvordan jeg anså saken - så venter spent på hva de har å si.

 

Hadde jo hørt så mye flott om NetShop, men er jo kjedelig hvordan en liten filleting (som å bare bytte kameraet) kan ødelegge hele det inntrykket.. Håper jeg får noe svar fra NetShop.. Poster hva de har å si her så kjapt jeg hører fra dem

Lenke til kommentar

Fikk svar fra NetShop idag hvor Svenn-Age Lysebo ryddet opp i saken og beklaget måten saken var håndtert på og hvor normal prosedyre ville vært omlevering med en gang.. Så nytt kamera er på vei nå:)

 

Takk for responsen på post'en - har lært en ting og to nå ihvertfall om noe lignende skulle skje med noe annet siden, samt fått studert forbrukskjøpsloven:) Kan anse post'en som "stengt" ihvertfall

Lenke til kommentar

Godt det gjekk som det gjekk då, Netshop pleier å være greie å ha med å gjere når det gjelder retur. Av og til kan det henge seg opp, men som denne gangen gjekk det heldigvis bra for deg.

 

Eit lite tips kan være å ta ein telefon eller sende ein e-post når du føler det har tatt lang nok tid for å høyre kva status er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...