Luske_Ludvig Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hei, jeg ville installere XP på nytt. XP booter ikke fra HD. Får medling MBR FA. på display etter at maskinen har prøvd å boote fra cdrom. Hvis jeg legger XP cd i, så booter maskinen og jeg kan boote windows. Har prøvd å formatere harddisk flere ganger. Også på den trege måten. Er det igen vei utenom Partition Magic på en annen maskin? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Slett systempartisjonen og opprett en ny under innstallasjon av windows. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Har slettet alt som er å slette med winXP cden. Men ser med Partition Magic at det ligger mer rusk og rask på harddisken. Tror jeg får det til nå. Skal poste en mld senere. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 jepp, etter en formatering med Partition Magic booter maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå