kristhorso Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Får none dager siden begynte jeg å laste ned en film, DET TOK MEG 3 DAGER!!!! NÅr denj endeli er ferdig er den i et format som heter .atv, og dette forstår verken jeg eller mediaplayerne mine noe av. Hva jør jeg med dette? finnes det noen gratise mediaplayere som spiller denne typen format? Hilsen en desperat kis som har ventet livet av seg for så å få vite at det ikke fungerer. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 *rapportert* dette er postet i feil delforum.. men jeg kan vel samtidig benytte sjangsen til å spørre om lydformatet .m4a noen som vet om et avspillings eller konverterings program for dette formatet? er det lossless? Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hei Jeg har ikke vært borti dette filformatet før. Prøvde å søke på nettet men jeg fant ikke noe der heller. Sorry Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dette er både feilpostet og snakk om nedlasting av filmer fra nettet som ikke aksepteres her. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg