Ostepølsa Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Our friends at HKEPC has gotten themselves a R520 card and it will probably be officially known as Radeon X1800 when launch in early October. Interestingly, there are 16, 24 and 32 pipes versions but there are only 10 pieces of the 32 pipes versions exist currently. The core clock of the card is 650Mhz+ and memory at 1400Mhz. The R520 card uses 1.26ns GDDR3 memories. The 32 pipes R520 performance will exceed the GeForce 7800GTX. http://www.vr-zone.com/?i=2647&s=1 Fett! http://www.hkepc.com/bbs/viewthread.php?tid=465653 Noen som kan japansk? Endret 6. september 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Regner med at når de sier 10 stk kort med 32 pipes så er det vel kort som er ute i omløp for diverse testing etc, regner med at ati prøver å produsere flest mulig kort med så mange som mulige pipelines. Kan se for meg følgende scenario : 32 fungerende pipelines men der 8 fungerer på lavere frekvens, dermed disablet. 24-30 fungerende pipelines med der x er ikke fungerende, dermed disablet. Etc etc. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Google oversetting (engelsk) Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Interestingly, there are 16, 24 and 32 pipes versions but there are only 10 pieces of the 32 pipes versions exist currently. Fett! Dersom ATI virkelig ikkje har klart å lage flere enn ti brikker med 32 pipes etter å ha prøvd så lenge så er ikkje det fett, det er latterlig Og google kan ikkje Japansk, det er nå helt sikkert :!: Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er faktisk kinesisk, noe som jeg kan Får vel lese litt så kan jeg prøve å løse alle gåtene Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 "Engineering Samples" av R520 har vel vært tilgjenglig ganske lenge... ATi viste jo frem funksjonerende kort på E3 blandt annet, også Comptex Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Now the whole world has not had clear ATi R520, but previous we send out R520 photograph, because is 投稿者 by the portable telephone camera photography, result very many people question it really falsely. Today we are the HKEPC reader bring clearer ATi the R520 core picture, this we put the Hong Kong dollar on side, 絕 to is the genuine article which guarantees exchange if not genuine. According to the merchant news will refer to ATi R520 very greatly possibly to change name will be ATi Radeon the X1800 series, but must early said ATi X900 series, but issued the date will estimate in the beginning of October. Brukte et oversettelses program. Ikke forandret på noe, rett fra teksten... Edit: En av forum gutta sa blant annet, "Denne tråden kommer til å dukke opp på forum verden over". Han hadde litt rett der, hehe. Endret 6. september 2005 av samye83 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Radeon X1800... me like Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 får håpe på noen testscores.. off topic: er det bare jeg som synes det var merkelig å se kinesiske tegn, plutselig avbrutt av eller og slikt? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Høyere nummer= desto bedre kort - jess sir! mvh r.- Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Glder meg... Tenk på ytelsen da.. nVidia har forutsett dette også slepte de ut denne tassen.. for å håve inn mest penger før ATi runder av med Best allover Grapich 2005! Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Glder meg... Tenk på ytelsen da.. nVidia har forutsett dette også slepte de ut denne tassen.. for å håve inn mest penger før ATi runder av med Best allover Grapich 2005! Dette er stoff for gode veddemål.. Tror neppe vi får se noen definitiv 'nvidia-dødare' desverre. mvh r.- Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Får virkelig håpe at Ati kommer med noe som knuser 7800 serien grundig. Og i tillegg at det kommer i agp. Gidder ikke å bytte ut min modda shuttle ennå. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Får virkelig håpe at Ati kommer med noe som knuser 7800 serien grundig. Og i tillegg at det kommer i agp. Gidder ikke å bytte ut min modda shuttle ennå. mhm.. håper ATI gruser nvidia denn gangen Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 den teksten going down silvertown skulle vert omdiktet til going down nvidia. 7800 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) masse håp ute og går. men det gjenstår at ATi er veldig sene med release. Noe som indikerer problemer, som igjen indikerer at de sliter med å få opp ytelsen nok til å konkurrere med 7800 GTX (og evt. ultra) og samtidig opprettholde akseptable yields. så enten ser vi ett fåtall av toppbrikker som normale folk ikke ser i butikkene (fordi f.eks. dell snapper dem opp), eller så ser vi en brikke som yter omtrent like bra som GTX. Ser stakkarlig ut som at ATi har "gått på en FX"... (men så må vi huske. 520 er en nydesignet brikke "from scratch", (mye likt FX var for nVidia?) Det skal mye til for å få det riktig på første forsøk (se f.eks. Pentium 4 Willamette vs senere revisjoner). Jeg tror vi ser en middelmådig brikke i første omgang, så komme de sterkere tilbake i neste generasjon... Endret 6. september 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 ...mhm.. håper ATI gruser nvidia denn gangen ÆÆÆÆÆÆ ! Mamma ! Gutten er stygg med meg..... Lenke til kommentar
Camen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 når denne Radeon X1800 kommer..kommer nvidia sine kort til å gå ned i pris da? :O Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 når denne Radeon X1800 kommer..kommer nvidia sine kort til å gå ned i pris da? :O hvis du tenker 7800, så tviler jeg på det .. enda OT: digger avataren din Lenke til kommentar
Camen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 når denne Radeon X1800 kommer..kommer nvidia sine kort til å gå ned i pris da? :O hvis du tenker 7800, så tviler jeg på det .. enda OT: digger avataren din Javel Stumpen er ganske så fin den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå