Espen pai Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 noen som husker denne som var på forumet for en stund sia? det er pokker meg ikke kødd en gang. nå har en jente funnet ut at hun vil casemodde. og se hva som skjer guttene går berserk jo innrømmer jeg måtte se selv da men... Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hehe. Var litt morsomt det ja. Men er ikke noe jeg lo av. Trakk såvidt på smilebåndet. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Er ikke rart at det er så mange jenter blir skremt bort! Endret 6. september 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Welve88 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg lo litt av hvor dum det går ant å bli! Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 "Hei dere gutter r så søte!1 :!: noen plz som vil hjelpe mg md å koble på nette? jeg skjønr ikk åssen jeg fik sånn boks av nexgtentel! tihihihi " *vente på masse svar* Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Går ikke lettere inn på linker hvis det står "jente" i navnet.. Eller gjør jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå