Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dette er en autopatcher som patcher opp Windows med alle patcher som er gitt ut til OS'et. En av de beste fordelene med programmet er at du trenger ikke å være koblet opp mot internett for å patche Windows. Så det betyr at laster du ned programmet før du formaterer Windows og bruker autopatcer, så er du sikkret før du går på nett. Se hva programmet inneholder her. Du kan laste ned autopatcher i flere språk inkl norsk utgave.. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Noen som vet om dette programmet er til å stole på? Mtp. virus, adware etc. Endret 6. september 2005 av o-haavard Lenke til kommentar
atlef Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har brukt dette selv et par ganger, og har ikke opplevd noen problemer med det. Hverken virus eller spy/ad-ware i disse pakkene. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har tidligere brukt Autpatcher XP og 2k, uten problemer. Men sist gang jeg reinstallerte brukte jeg en annen metode. RaynVM's Update Pack inneholder alle fikser siden SP2 og kan integreres direkte i installasjonsfilene. Se guide i signatur. RyanVM's Windows XP Post-SP2 Update Pack The purpose of this pack is to replace files on the Windows XP install CD (with SP2 integrated) with the updated files from hotfixes issued since the release of Service Pack 2. This pack provides many advantages over other methods of hotfix integration: 1. Direct integration means that all hotfixed files are integrated into your CD from the start. No need to worry about your computer being insecure in the time prior to the installation of hotfixes. 2. This pack adds the necessary registry entries Windows Update and qfecheck look for when checking if a hotfix is properly installed. 3. This pack installs the needed Security Catalogs for the hotfixed files so that Windows File Protection recognizes and protects them. 4. This pack requires little extra space on the CD, especially when compared to other integration methods. 5. This pack does not require an unattended installation CD in order to work. 6. This pack is supported by nLite 1.0b6+ for automatic integration. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hmmm... Mulig dette blir litt OT... Jeg får ikke lastet ned autpatcheren til xp på norsk.. Jeg må laste den via en ftp, og bruke en ftp klient.. Lastet ned nevnte filezilla, men sliter litt med å få kontakt med serveren. Har også prøvd å bruke RyanVM sine pakker, men med nLite så får jeg et tonn feilmeldinger når jeg prøver å installere.. Noen som vet om andre steder disse pakkene ligger? Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hadde samme problem, men etter noen forsøk fikk jeg opp filen. Bare prøv til du får det til. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Åssen funker dette for folk som har piratkopi av XP? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Åssen funker dette for folk som har piratkopi av XP? Akkurat som å laste ned fra f.eks. Windows Update. 0 problem. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Åssen funker dette for folk som har piratkopi av XP? Akkurat som å laste ned fra f.eks. Windows Update. 0 problem. Dessverre er det ikke lenger mulig (iallfall ikke for meg) å laste ned oppdateringer fra Windows Update. Grunnen trenger jeg vel ikke å si. Er det sånn hos andre og, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Åssen funker dette for folk som har piratkopi av XP? Akkurat som å laste ned fra f.eks. Windows Update. 0 problem. Dessverre er det ikke lenger mulig (iallfall ikke for meg) å laste ned oppdateringer fra Windows Update. Grunnen trenger jeg vel ikke å si. Er det sånn hos andre og, eller er det bare meg? En venn av meg som har piratkopi av XP,kriminell som han er,sa at når han skulle laste ned no updates til windows,så ble maskinen sjekket for å se om kopien av XP var lovlig osv...dermed så turte han ikke,altså min venn,å laste den ned. Lenke til kommentar
brullebuss Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det gjør ingenting å laste ned "genuine checken". Man blir varslet før den begynner å sjekke maskinen. Tror Microsoft er forpliktet til forsatt å levere ut oppdateringer som angår sikkerhet. Hørt at det er en sak ute på markedet som patcher en dll fil.. Søk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå