pcp160 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ja, som topic sier lurer jeg: kan jeg trygt hotswappe mine raptorer, som jo altså er sata1 disker, eller er dette bare sata2 som støtter? Og i såfall, sata først, deretter strøm ikke sant? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Nå er det egentlig ikke noe som heter SATA1 og SATA2 da Det er bare SATA med støtte for diverse ting. For få til hotswap trenger du en kontroller som støtter det (de fleste refererer til de som "SATA2"-kontrollere) og en disk som støtter det (referes til som "SATA2"-disker). Edit: La til en link. Endret 6. september 2005 av Ernie Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Greit, takk for det Ernie, da får jeg skru av og på enn så lenge, har hk støtten, men raptorene er ikke sata2 disker. Edit, når jeg titter på linken ble jeg litt usikker igjen, får sjekke akkurat hva Raptoren støtter kanskje... Endret 6. september 2005 av pcp160 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå