Saddlefall Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jepp, da har Whitebox bestemt seg for å samle inn alle de 1558 som ble lovet en PCI-oppgradering i vår. Da det viser seg at hovedkortet på 1558 ikke støtter en PCI oppgradering, skal de bytte ut hovedkortet med et 1559 hovedkort og et PCI-ekspress grafikkort. Har venta i 4-5 mnd på å få et kort som faktisk støtter DirectX 9, og nå får jeg det, MED et nytt hovedkort også gitt... Jaja, like greit det... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det viser jo at de dreit seg ut når de sa den kunne oppgraderes med bedre skjermkot. Det viser også at de ikke har så mye peiling. Lenke til kommentar
jornln Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hehe... Blir spennende å se hvor lenge du blir gående uten maskin. Hold oss oppdatert Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Haha, fint fint det.. Keep us posted! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Keep us posted! I will! Den ble sendt på mandag, så 3 dager nå... Blir sikkert mer enn 2 uker hvertfall, kan jeg tenke meg. Er forberedt på det for å si det sånn, hehe. edit: leif Endret 7. september 2005 av Saddlefall Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Gratis? Ja, gratis. Skulle tatt seg ut hvis Whitebox hadde tatt penger for dette... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kan godt hende at du blir uten pcen i måneder, ikke uker. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Kan godt hende at du blir uten pcen i måneder, ikke uker. La oss ikke håpe det! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Ja, på mandag er det 2 uker siden PCen ble sendt, og ikke et ord fra Whitebox Dette var jo som forventet da, og jeg smører meg med tålmodighet i et par uker til jeg... Får jo håpe at den kommer neste uke... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hvordan få fortgang i leveranser fra whitebox: ring dem. gjerne hver dag. Vær høflig når du ringer, men la det skinne gjennom at du er overrasket over hvor lang tid de bruker, uten å si det direkte. Hvis du sitter å venter på noe fra whitebox uten å mase på dem, kan du risikere å måtte vente evig. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Wuhuu! Endelig Fikk den bærbare idag, etter 5 uker hos Whitebox. Tenkte jeg skulle bare nevne det Grafikkortet de satte i var et GeForce Go 6600, vet ikke åssen dette er i forhold til ATi sine bærbare kort, men burde vel være nokså likt, eller? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det yter nesten likt som Ati X700. Og det er en god del bedre enn f.eks Radeon 9700. 5 uker? Det tok sin tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå