-KING- Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) [Fjernet innhold] Endret 8. juli 2007 av varun91 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvilket system kjører du på? Er du sikker på at brenneren er kompatibel? Har du prøvd andre plater? Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Windows XP Home Edition. Det gikk an å brenne DVD'er* før... Jeg har brent systemgjennopprettings DVD... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Last ned en demoversjon av et annet brenneprogram og se om du har samme problemet, eller last ned oppdatéring til det du har. Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Nå lukker ikke NeroVision seg automatisk! Feilmeldingen som kommer opp: Unable to create the disc structure Burn process failed! Ann error log file was created that can be very helpful in diagnosing problems. Would you like to save it? Jeg har lagret loggen, og den er vedlagt! Kan noen hjelpe meg med å finne ut hva som er i veien? Failed_burning_on_DVD_R__Oslo_2005_.txt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå