Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?

hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vel egentlig ikke sagt så mye dumt, er vel heller som med mange andre her, fravær av å si noe som helst :p Eneste jeg kommer på er når jeg gikk på ungdomsskolen sa jeg alt jeg tenkte. Så i friminuttet gikk jeg rundt på skolen, rundet et hjørne og der kom en sinnsykt deilig jente fra 10. klasse (jeg gikk i 8.), så rett inn i puppene hennes med de største øynene og brølte ut "heeelvete for noen pupper". Jeg bare gikk fort videre. Var ihvertfall et kompliment :p

Også sier jeg endel dumt på fest når jeg har drukket litt, men som de fleste fester er musikken høyt på, så de hører det gjerne ikke første gangen, så jeg klarer for det meste å ro meg vekk. Skjedde seinest i natt, men husker ikke hva det var:P

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Hun: Tror du vi passer a ?

Jeg: Vel, det er litt høydeforskjell.

:no:

4799927[/snapback]

Haha...noe av det mest geniale :!:

6373119[/snapback]

Syntes med en gang det var en tullete ting å si, men egentlig funka det fint. Å si "vet ikke" ville ikke slått an. ;)

Lenke til kommentar
Ytterligere informasjon

Fullt navn Knut A. Søbye

:)

6380616[/snapback]

Jeg vet jo at det står i profilen min. :nei: Jeg lurer fordi "madgringo" er født i 1991 (samme år som meg) og bor på Lillehammer. Jeg kan også lese profiler ;)

Endret av Sobye
Lenke til kommentar

For noen måneder siden sa jeg til typen min mens vi kranglet: "Har du noen gang tenkt over at det er mange andre som finner meg hyggelig og attraktiv og kanskje liker å være i mitt selskap?" (var da helt på gråten). Så sier idioten: "Det er bare fordi de ikke kjenner deg,".

Lenke til kommentar
For noen måneder siden sa jeg til typen min mens vi kranglet: "Har du noen gang tenkt over at det er mange andre som finner meg hyggelig og attraktiv og kanskje  liker å være i mitt selskap?" (var da helt på gråten). Så sier idioten: "Det er bare fordi de ikke kjenner deg,".

6386228[/snapback]

Hadde dratt til kisen tvert uten å nøle.

Lenke til kommentar

Dette er kanskje ikke det dummeste jeg har sagt, siden jeg mente det på kødd, men ble mobbet en stund for det ja: Må jeg kysse deg for at du skal suge meg? :tease:

Nå skal det være sagt at det var ei jeg kjente, hadde ikke sagt det til en vilt fremmed akkurat :p

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jenta spurte:

Kva tid har du bursdag?

Eg svarte:

Eg er jomfru. Er du?

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
For noen måneder siden sa jeg til typen min mens vi kranglet: "Har du noen gang tenkt over at det er mange andre som finner meg hyggelig og attraktiv og kanskje  liker å være i mitt selskap?" (var da helt på gråten). Så sier idioten: "Det er bare fordi de ikke kjenner deg,".

6386228[/snapback]

Hahahahahahaha

*klaske seg på låret*

Lenke til kommentar
det dummeste jeg har sagt er vel at hun er grei (når jeg egentlig hater henne :realmad: snakk om at jenter gjør deg blind (og dum))

edit: nei, hun er ikke kjæresten min, bare ei jente i klassen

6388390[/snapback]

o_O _Evolution_ er hemmelig forelsket i den stygge jenta i klassen O_o

Lenke til kommentar
Dette er kanskje ikke det dummeste jeg har sagt, siden jeg mente det på kødd, men ble mobbet en stund for det ja: Må jeg kysse deg for at du skal suge meg?  :tease:

Nå skal det være sagt at det var ei jeg kjente, hadde ikke sagt det til en vilt fremmed akkurat  :p

6386799[/snapback]

Merkelig hvor forskjellige folk er, jeg hadde aldri sagt noe sånt til noen jeg kjente. :tease:

Lenke til kommentar

6386228[/snapback]

Ikke for å være slem, men synes det var ganske bra sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...