Articfare Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 En gang ble jeg sjekket opp av ei jente, så sa jeg "du ser ikke akkurat smart ut".. Veit ikke faen åffer jeg sa det hun var fin! 6375764[/snapback] ahahaha :!: Ja det var jo lurt. *trøstepå* 6380644[/snapback] Haha :!:!! U got: Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Har vel egentlig ikke sagt så mye dumt, er vel heller som med mange andre her, fravær av å si noe som helst Eneste jeg kommer på er når jeg gikk på ungdomsskolen sa jeg alt jeg tenkte. Så i friminuttet gikk jeg rundt på skolen, rundet et hjørne og der kom en sinnsykt deilig jente fra 10. klasse (jeg gikk i 8.), så rett inn i puppene hennes med de største øynene og brølte ut "heeelvete for noen pupper". Jeg bare gikk fort videre. Var ihvertfall et kompliment Også sier jeg endel dumt på fest når jeg har drukket litt, men som de fleste fester er musikken høyt på, så de hører det gjerne ikke første gangen, så jeg klarer for det meste å ro meg vekk. Skjedde seinest i natt, men husker ikke hva det var:P Endret 25. juni 2006 av stakan Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hun: Tror du vi passer a ? Jeg: Vel, det er litt høydeforskjell. 4799927[/snapback] Haha...noe av det mest geniale :!: 6373119[/snapback] Syntes med en gang det var en tullete ting å si, men egentlig funka det fint. Å si "vet ikke" ville ikke slått an. Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Ytterligere informasjonFullt navn Knut A. Søbye 6380616[/snapback] Jeg vet jo at det står i profilen min. Jeg lurer fordi "madgringo" er født i 1991 (samme år som meg) og bor på Lillehammer. Jeg kan også lese profiler Endret 25. juni 2006 av Sobye Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Du er så pen i mørket, sa det til dama mi engang, hu spanka meg. Så hadde vi makeup sex Så ikke så domt da men Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Dummeste jeg noen gang har sagt til en gutt... ( det er vel lov ) * Ja jeg vil være sammen med deg *Ja jeg vil bli sammen med deg igjen... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 For noen måneder siden sa jeg til typen min mens vi kranglet: "Har du noen gang tenkt over at det er mange andre som finner meg hyggelig og attraktiv og kanskje liker å være i mitt selskap?" (var da helt på gråten). Så sier idioten: "Det er bare fordi de ikke kjenner deg,". Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 For noen måneder siden sa jeg til typen min mens vi kranglet: "Har du noen gang tenkt over at det er mange andre som finner meg hyggelig og attraktiv og kanskje liker å være i mitt selskap?" (var da helt på gråten). Så sier idioten: "Det er bare fordi de ikke kjenner deg,". 6386228[/snapback] Haha eid! Lenke til kommentar
Canute Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Skulle si til en jente at hun var pen, men så ble det visst til at jeg sa at hun lignet på en tysk prostituert... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 For noen måneder siden sa jeg til typen min mens vi kranglet: "Har du noen gang tenkt over at det er mange andre som finner meg hyggelig og attraktiv og kanskje liker å være i mitt selskap?" (var da helt på gråten). Så sier idioten: "Det er bare fordi de ikke kjenner deg,". 6386228[/snapback] Hadde dratt til kisen tvert uten å nøle. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Dette er kanskje ikke det dummeste jeg har sagt, siden jeg mente det på kødd, men ble mobbet en stund for det ja: Må jeg kysse deg for at du skal suge meg? Nå skal det være sagt at det var ei jeg kjente, hadde ikke sagt det til en vilt fremmed akkurat Endret 26. juni 2006 av phoen|x Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Jenta spurte: Kva tid har du bursdag? Eg svarte: Eg er jomfru. Er du? Endret 26. juni 2006 av member-101642 Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jenta spurte:Kva tid har du bursdag? Eg svarte: Eg er jomfru. Er du? 6387302[/snapback] Hvordan er det mulig?! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jenta spurte:Kva tid har du bursdag? Eg svarte: Eg er jomfru. Er du? 6387302[/snapback] Hehe, forstår godt at du ikkje sløser vekk tid på unødvendige diskusjonar, rett på sak Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 For noen måneder siden sa jeg til typen min mens vi kranglet: "Har du noen gang tenkt over at det er mange andre som finner meg hyggelig og attraktiv og kanskje liker å være i mitt selskap?" (var da helt på gråten). Så sier idioten: "Det er bare fordi de ikke kjenner deg,". 6386228[/snapback] Hahahahahahaha *klaske seg på låret* Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) det dummeste jeg har sagt er vel at hun er grei (når jeg egentlig hater henne snakk om at jenter gjør deg blind (og dum)) edit: nei, hun er ikke kjæresten min, bare ei jente i klassen Endret 26. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 det dummeste jeg har sagt er vel at hun er grei (når jeg egentlig hater henne snakk om at jenter gjør deg blind (og dum)) edit: nei, hun er ikke kjæresten min, bare ei jente i klassen 6388390[/snapback] o_O _Evolution_ er hemmelig forelsket i den stygge jenta i klassen O_o Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Dette er kanskje ikke det dummeste jeg har sagt, siden jeg mente det på kødd, men ble mobbet en stund for det ja: Må jeg kysse deg for at du skal suge meg? Nå skal det være sagt at det var ei jeg kjente, hadde ikke sagt det til en vilt fremmed akkurat 6386799[/snapback] Merkelig hvor forskjellige folk er, jeg hadde aldri sagt noe sånt til noen jeg kjente. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 For noen måneder siden sa jeg til typen min mens vi kranglet: "Har du noen gang tenkt over at det er mange andre som finner meg hyggelig og attraktiv og kanskje liker å være i mitt selskap?" (var da helt på gråten). Så sier idioten: "Det er bare fordi de ikke kjenner deg,". 6386228[/snapback] Ikke for å være slem, men synes det var ganske bra sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå