Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?

hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, må vel si at det er mer det jeg ikke har sagt/gjort. Juleballet i niende klasse, danser med den peneste jenta i verden, som jeg har vært forelska i i over et år. Vi ser hverandre inn i øynene, og det perfekte øyeblikket for et kyss kommer... og går. Jeg presterte å snu hodet litt mot venstre og vugger det sakte i takt med musikken. I forvirrelsen som oppstår, bestemmer kroppen min seg for at alt er tapt uansett, og jeg blir, tja, opphisset, iykwim. Det var de verste seks minuttene jeg har opplevd med en jente.

(fyi: ting ordna seg med jenta, og nå har vi vært sammen i litt over tre måneder =) som, tatt i betraktning at vi er femten, er en prestasjon i seg selv; Sobye ftw!)

Lenke til kommentar

Vel, hadde en fin en med x'en i butikken en travel sommerdag i butikken. Med en drøss av folk:

Hun: Jeg må ha en pakke med dameting ...

Jeg: Kjøp bind da, er så mye knot med tampongene ikveld!

Skal si ho ble mindre blid, spesielt siden det var noen som begynte å le ganske godt :blush:

Lenke til kommentar

Heh, det var en fyr i USA som dro årets sjekereplikk på meg. Først spurte han om jeg visste hva han hette. Joda, det gjorde jeg, han hette Jordan. Så spurte han om jeg visste hva etternavnet hans var, og det visste jeg ikke. Så fikk jeg høre i verdens sleipeste, ekleste tone "My last name is Dell. Like the Computer. Do you wanna go to homecoming with me?" Jeg ble helt paff, fikk stammet frem en kanskje, før jeg brøt sammen i latter.

Lenke til kommentar
Huff, må vel si at det er mer det jeg ikke har sagt/gjort. Juleballet i niende klasse, danser med den peneste jenta i verden, som jeg har vært forelska i i over et år. Vi ser hverandre inn i øynene, og det perfekte øyeblikket for et kyss kommer... og går. Jeg presterte å snu hodet litt mot venstre og vugger det sakte i takt med musikken. I forvirrelsen som oppstår, bestemmer kroppen min seg for at alt er tapt uansett, og jeg blir, tja, opphisset, iykwim. Det var de verste seks minuttene jeg har opplevd med en jente.

(fyi: ting ordna seg med jenta, og nå har vi vært sammen i litt over tre måneder =) som, tatt i betraktning at vi er femten, er en prestasjon i seg selv; Sobye ftw!)

6375475[/snapback]

Hehe, kult da, Knut :)

Lenke til kommentar

"Fyfaen så fint designet er! til å være deg, ellers ser designet ut som at noen fra 5klasse har lagd det"

til ei bimbo jente da hun spurte om kritikk ang plakat på medier linje, læreren min hørte hva jeg sa og lo i hjel.. Det var vel noe jeg burde aldri ha sagt til ei jente.. Gjett om jenta ble deppa

En gang ble jeg sjekket opp av ei jente, så sa jeg "du ser ikke akkurat smart ut".. Veit ikke faen åffer jeg sa det :no: hun var fin!

Endret av fox88
Lenke til kommentar

Holdt "nesten" på å si det da, som en intro:

Jeg snakket med en jente på msn og skulle hjelpe henne med å innstallere photosthop, så da trengte jeg å finne fram txt dokumentet jeg hadde laget. Så derfor sa jeg "Kunne du gi meg 1.sec?", men traff feil knapp, x istedenfor c, så da ble det: "Kunne du gi meg 1.sex?", :blush: flaks at jeg ikke trykket på enter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...