Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?

hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sa til dama "du er kostbar"..

Vel, jeg kunne ikke prate så godt norsk på den tida, jeg mente å si at hu var verdt mye for meg.. Hu var sur for resten av dagen, selv om jeg ikke skjønte hvorfor..

Endret av pavlion
Lenke til kommentar

Klarte å drite meg litt ut igår.. Var på fest, og så sitter jeg og en jente å snakker sammen. Plutselig kommer det en jente og sier noe, husker ikke hva det var.. Men så spør jeg: Bodde ikke du i Kina eller noe? Hun svarer: Ja, jeg gjorde det i en stund. Så spurte jeg: Er det slik at kinesisk og japansk er ganske likt eller? Så bare gikk hun vekk før jeg hadde blitt ferdig med å snakke.. Det ble liksom så veldig trøkt i trynet på meg " huff, du er jo helt uinteressang"... Hehehe, jeg og hun andre bare lo :)

Høres kansje ikke så dumt ut, men jeg følte meg driti ut

Lenke til kommentar
Klarte å drite meg litt ut igår.. Var på fest, og så sitter jeg og en jente å snakker sammen. Plutselig kommer det en jente og sier noe, husker ikke hva det var.. Men så spør jeg: Bodde ikke du i Kina eller noe? Hun svarer: Ja, jeg gjorde det i en stund. Så spurte jeg: Er det slik at kinesisk og japansk er ganske likt eller? Så bare gikk hun vekk før jeg hadde blitt ferdig med å snakke.. Det ble liksom så veldig trøkt i trynet på meg " huff, du er jo helt uinteressang"... Hehehe, jeg og hun andre bare lo :)

Høres kansje ikke så dumt ut, men jeg følte meg driti ut

6374475[/snapback]

The best defence - is offence :)
Lenke til kommentar

Haha, lenge sidan eg har ledd så mykje av ein tråd her på forumet, det var eit par gullkorn her, Glint glimrar jo stort med sin framgangsmåte i møte med kvinnfolk. All heder og ære til dei som tør fortelle dette.

La denne tråden leve! :!:

Lenke til kommentar

Og her kommer en ny en. For en stund tilbake møtte på ei jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen og videregående.

"Hei!! Virkelig lenge siden sist! Oh, ser du har noe på gang. Hvor mange måneder er du på vei?"

"Jeg er ikke gravid..."

Viste seg seff at hun bare lagt seg litt ut...og fått pondus større enn min. :(

Lenke til kommentar

Jeg hadde vært sammen med ei nydelig jente i omtrent en uke, da hun ringte, og var ganske lei seg.

Vi snakket lenge, da hun plutselig sa at hun ikke var bra nok for meg, og at hun ville gjøre det slutt.

Jeg var dødsforelsket, men klarte å si "Det gjør ikke noe", så la jeg på.

Tror ikke jeg skjønte hva som skjedde.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

Haha så eid. I tillegg til at det der er det dummeste en jente eller gutt kan si: "Jeg er ikke god nok for deg" (jeg hadde begynt å le hvis ikke den setningen der blei umiddelbart fulgt opp av en veeeldig god grunn) - så greide du faktisk å legge på. Det er godt gjort da ... men skulle tro det var lett å ordne opp i?

Eller?

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...