Isbilen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 når ei jente kjøpte seg muffins på butikken så måtte jeg si: sikekr på at du trenger den der no da?? å hu bare sprang bort:P 6372595[/snapback] Et tåpelig utsagn av virkelig høy kvalitet. Håper ikke du sto bak disken? Lenke til kommentar
salah Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Sa til dama "du er kostbar".. Vel, jeg kunne ikke prate så godt norsk på den tida, jeg mente å si at hu var verdt mye for meg.. Hu var sur for resten av dagen, selv om jeg ikke skjønte hvorfor.. Endret 24. juni 2006 av pavlion Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hun: Tror du vi passer a ? Jeg: Vel, det er litt høydeforskjell. 4799927[/snapback] Haha...noe av det mest geniale :!: Lenke til kommentar
Matias Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 når ei jente kjøpte seg muffins på butikken så måtte jeg si: sikekr på at du trenger den der no da?? å hu bare sprang bort:P 6372595[/snapback] Hvorfor sa du det? Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Var ca. 6år og gjekk bort til ei nabojente eg likte og sa: "skal vi kysse?" Edit: Ellers så heng eg meg på den "alt-eg-ikkje-har-sagt"-bølga. Endret 24. juni 2006 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det dummeste jeg har sagt til en jente er "du er perfekt". Viste seg at jeg tok skammelig feil. Ja, også sagt "jeg elsker deg". Det kommer på andre plass, viste seg at det var feil det også. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det er vel heller det jeg ikke har sagt! Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Klarte å drite meg litt ut igår.. Var på fest, og så sitter jeg og en jente å snakker sammen. Plutselig kommer det en jente og sier noe, husker ikke hva det var.. Men så spør jeg: Bodde ikke du i Kina eller noe? Hun svarer: Ja, jeg gjorde det i en stund. Så spurte jeg: Er det slik at kinesisk og japansk er ganske likt eller? Så bare gikk hun vekk før jeg hadde blitt ferdig med å snakke.. Det ble liksom så veldig trøkt i trynet på meg " huff, du er jo helt uinteressang"... Hehehe, jeg og hun andre bare lo Høres kansje ikke så dumt ut, men jeg følte meg driti ut Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Klarte å drite meg litt ut igår.. Var på fest, og så sitter jeg og en jente å snakker sammen. Plutselig kommer det en jente og sier noe, husker ikke hva det var.. Men så spør jeg: Bodde ikke du i Kina eller noe? Hun svarer: Ja, jeg gjorde det i en stund. Så spurte jeg: Er det slik at kinesisk og japansk er ganske likt eller? Så bare gikk hun vekk før jeg hadde blitt ferdig med å snakke.. Det ble liksom så veldig trøkt i trynet på meg " huff, du er jo helt uinteressang"... Hehehe, jeg og hun andre bare lo Høres kansje ikke så dumt ut, men jeg følte meg driti ut 6374475[/snapback] The best defence - is offence Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hun : Skal vi gifte oss? Jeg : Vet da fæn. Tror du noen vil ha oss da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Haha, lenge sidan eg har ledd så mykje av ein tråd her på forumet, det var eit par gullkorn her, Glint glimrar jo stort med sin framgangsmåte i møte med kvinnfolk. All heder og ære til dei som tør fortelle dette. La denne tråden leve! :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 "Jada kjære, jeg elsker deg og." "Ja, jeg vil ha sex med deg, og nei, jeg har ikke drukket for mye." Jadda... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 - Det er ensomt her i senga. - Jeg er trøtt. Jeg VAR trøtt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Og her kommer en ny en. For en stund tilbake møtte på ei jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen og videregående. "Hei!! Virkelig lenge siden sist! Oh, ser du har noe på gang. Hvor mange måneder er du på vei?" "Jeg er ikke gravid..." Viste seg seff at hun bare lagt seg litt ut...og fått pondus større enn min. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Aah, herlig Glint. Minner meg på Norvegia-reklamen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det samme har visst hendt onkel også fant jeg ut. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Jeg hadde vært sammen med ei nydelig jente i omtrent en uke, da hun ringte, og var ganske lei seg. Vi snakket lenge, da hun plutselig sa at hun ikke var bra nok for meg, og at hun ville gjøre det slutt. Jeg var dødsforelsket, men klarte å si "Det gjør ikke noe", så la jeg på. Tror ikke jeg skjønte hva som skjedde. Endret 24. juni 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Haha så eid. I tillegg til at det der er det dummeste en jente eller gutt kan si: "Jeg er ikke god nok for deg" (jeg hadde begynt å le hvis ikke den setningen der blei umiddelbart fulgt opp av en veeeldig god grunn) - så greide du faktisk å legge på. Det er godt gjort da ... men skulle tro det var lett å ordne opp i? Eller? Endret 24. juni 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Nja. Skjønte hva som hadde skjedd litt etter. Har ikke snakka med jenta siden da. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det er jo bare teit hvis du var/er forelska mann! Du skjønner da vel det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå