christer-R Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Hoho, kompis kom nettopp hjem ifra en venninde, Quoter han jeg: - haha, var jo hos hun venninnen..så var jeg trøtt og tenkte og gå hjem..så gikk jeg ut døra da, så sa hun:" være med å bade med meg inne eller?" så jeg bare "nei skal hjem nå jeg, snakkes"... omg jeg er dum..tenkte ikke over det før jeg var nede ved veien Endret 9. september 2005 av christer-R Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 kom på en liten ting til. denne gangen noe jeg ikke gjorde ovenfor en dame: satt på t-banen i helt egne tanker. hørte som vanlig på musikk og på en stasjon kom ei ganske søt jente ombord. blikk og smil ble utvekslet og hun satte seg rett ovenfor meg. hun tilbød meg en Lãkerol. Jeg takket ja og tok av meg ørepluggene... på neste stasjon gikk vedkommende ved siden av meg av og hun overtok denne plassen. da jeg satt der uten musikk og lyst til å snakke med henne kom jeg ikke på noe å si.... så jeg ble bare sittende der og se teit ut.... følte meg iallefall ganske idiot... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Haha, gullkornet; "Det er ikke plass på svartinger på denne benken!" Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg er jente da så, vet vel ikke om denne teller helt Sa til en jente at hun var skikkelig blond rett i trynet på henne en gang. Endte med et stort blåmerke i ansiktet og en svært så såret stolthet Hvem viste den bimboen kunne slå ? 1 Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvem viste den bimboen kunne slå ? Du er ikke kul. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Skal vi pule! Dette skrek eg til noen jenter mens vi avstandsflørtet. Var vel 14år og kåt som en.....noe ekstremt kåt noe. Fant ikke noe bedre å si. Rett på sak liksom. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg er jente da så, vet vel ikke om denne teller helt Sa til en jente at hun var skikkelig blond rett i trynet på henne en gang. Endte med et stort blåmerke i ansiktet og en svært så såret stolthet Hvem viste den bimboen kunne slå ? Tror vi snakker om en falsk blondine her, du trodde hun var åndssvak, men hun var en ninja. Shit happens. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jah...hun er litt av den sorten jah. Trodde bare ikke hun hadde det i seg, men den gang ei. Men gudene skal vite at jeg slo igjen! Bare litt kjipt at jeg var den som ble stående igjen med blåmerket i dagesvis etterpå Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvem viste den bimboen kunne slå ? Du er ikke kul. For det er du ? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Vi burde ha en: Hva er det dummeste du har sagt til en gutt/mann? tråd også "Vi" jenter sier no mye idiotisk vi også vel.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 "Vi" jenter sier no mye idiotisk vi også vel.. Visst faen. Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 "Jeg liker deg" Før jeg sa det: alt var fint, vi hadde det gøy sammen og var med hverandre nesten hver dag etter at ejg sa det: hun er praktisk talt redd for meg vil ikke bli med noen steder lenger og jeg snakker neste aldri med henne mer what to do? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 "Jeg liker deg" Før jeg sa det: alt var fint, vi hadde det gøy sammen og var med hverandre nesten hver dag etter at ejg sa det: hun er praktisk talt redd for meg vil ikke bli med noen steder lenger og jeg snakker neste aldri med henne mer what to do? 6371537[/snapback] Da kroner du verket med å si: ''Skal vi pule?'' Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Kom med ein fin ein på fylla her om dagen: "Meh.. Er ikkje verdens beste til å kysse eg heller." Edit: FTR, så var ho ikkje så jævlig god til å kysse.. Burde kanskje ikkje sagt det, menmen, Endret 24. juni 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 "Umm, ja. Jeg har følelser for bestevenninna di." YAY! HAPPY THOUGHTS! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg og en kompis satt på med broren hans engang. Da vi kom til et "kryss" så gjikk det 2 deilige damer litt lenger framme. Så kompisen min stikker hode ut av vindue og brøler"Skal vi pule"(litt småbrisen) Åsså stopper bilen på rødtlys, så går begge jentene sakte forbi og ser stygt på han :!: . Jeg har egentlikt aldrig sagt noe dumt til en dame, tror jeg.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 "Jeg liker deg" 6371537[/snapback] Det var jo ikke dumt i det hele tatt. Nå vet du hvor skapet står. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 kom på en liten ting til. denne gangen noe jeg ikke gjorde ovenfor en dame: satt på t-banen i helt egne tanker. hørte som vanlig på musikk og på en stasjon kom ei ganske søt jente ombord. blikk og smil ble utvekslet og hun satte seg rett ovenfor meg. hun tilbød meg en Lãkerol. Jeg takket ja og tok av meg ørepluggene... på neste stasjon gikk vedkommende ved siden av meg av og hun overtok denne plassen. da jeg satt der uten musikk og lyst til å snakke med henne kom jeg ikke på noe å si.... så jeg ble bare sittende der og se teit ut.... følte meg iallefall ganske idiot... 4816803[/snapback] "Lakerol, makes people talk" :!: Lenke til kommentar
sixx Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 når ei jente kjøpte seg muffins på butikken så måtte jeg si: sikekr på at du trenger den der no da?? å hu bare sprang bort:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå