Strategery Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kan det skade å si: ''Jeg er forelsket i deg'' (til en jente) ? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Uansett hva en sier kan det skade. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 "Moren min er dummere enn deg!" Hun trodde jeg sa: "Du er dummere enn moren min." Neijdah, hun ble ikke sint Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg er en mester med damer - sier aldri noe feil. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Et par fine her ja... :!: Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Til alle jenter som leser: Ikke kom med hint. Gutter kan kun gjøre to ting av gangen, det inkluderer å bare tenke på en ting; fotball og spise potetgull er to (ergo vi tenker ikke). Får dere ikke svaret dere vil ha, spør igjen, litt mer direkte etter at vi har tenkt oss om i et halvt minutt. Men sånn on topic. Kan ikke huske å sagt noe skikkelig feil før. Er vel ofte ting jeg ikke har sagt, eller ikke klarte å finne ut riktig måte å si det på når øyeblikket var der. det er bevist at menn kan tenke på opptil flere ting samtidig! av en eller annen merkelig grunn tenker vi konstant på damer mens vi gjør alt annet! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) e du feit? edit: ja hu var feit Endret 8. september 2005 av kfz Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 genialt glint :p Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 ^^ Har ikke så mange gullkorn på dame sia Ikke negativt eller positivt :\ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 "Nei" til den søteste jenta i verden når hun ville kysse meg... Var bare 13 år, og fikk vel panikk eller noe.... Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 "Nei" til den søteste jenta i verden når hun ville kysse meg... Var bare 13 år, og fikk vel panikk eller noe.... HTG Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 jeg vil gå agurk mellom brystene dine Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Glint...du erke akkurat den raskeste kniven i skuffen vell? I så måte er vel ikke du den skarpeste? I så måte er ikke du spesielt rask med ironiradaren heller. Løsemiddelskada? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 "Nei" til den søteste jenta i verden når hun ville kysse meg... Var bare 13 år, og fikk vel panikk eller noe.... HTG Hva betyr HTG? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) "Nei" til den søteste jenta i verden når hun ville kysse meg... Var bare 13 år, og fikk vel panikk eller noe.... HTG Hva betyr HTG? Hard to get Glint... Jeg synes synd i deg Endret 8. september 2005 av wolfenkill Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Sikkert Hard To Get. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Sier alltid noe galt/dumt jeg. Blir litt mye å liste opp hele min livsdialog her. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Fikk meg en god latter av den tråden... Killer ! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Seier aldri dumme ting, det kjem ingenting godt ut av det. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kan det skade å si: ''Jeg er forelsket i deg'' (til en jente) ? Ikke la henne få oppfatning av deg som trengende. Ikke prøv å overbevis henne, eller imponere henne på noen måte. Du ønsker å være selektiv, ikke gi bort makten din slik at hun kan velge og vrake. Mennesker har gjerne det med å strebe etter å ha det de ikke kan få. Så ja, jeg tror det kan skade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå