Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?

hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove.

Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!"

Glint FTW!

Lenke til kommentar

lol du har bart, den var nesten det dummeste du kan si, jeg har hatt en gang sjøl,

jeg skulle spørre en jente(gikk jeg i 3 kl) også la jeg en lapp på pulten til en jente jeg likte veldig godt, også hadde noen jenter godt og sakt det til alle på skolen, også så hadde disse jentene godt og sakt hu tørte ikke og svare, så dem hadde svart for henne, og dem hadde jo sakt at vi var sammen,så jeg prøvde og være litt sånn macho type og sa jeg elsker deg osv, etter det fikk jeg et slag i tryne og hu sa æsj din ekkle gris!

Lenke til kommentar

"Du svetter lite til å være så feit"

:yes:

Har ikke sagt så veldig mye teit, men dreit meg skikkelig ut en gang på ungdomsskolen.

Ei i klassen var SYLtynn. Nesten anorektisk, men hun var helt frisk, bare veldig tynn og uten former.

Hele klassen hadde sette en film og fangeleirene i tyskland.

Jeg sku slnege en spøk til henne og sa:

"Du er nesten like tynn som fangene i den fangeleiren" :no:

Akkurat da jeg sa d begynte jeg å tenke. Hu blei seff skikkeli lei seg, men det ordna seg etterhvert ;)

Lenke til kommentar

Hm, dette var vanskelig.

Tror det må bli "Jeg la merke til deg første gang jeg så deg." Merk at dette ikke var et sjekketriks, i og med at vi allerede utvekslet spytt, og bemerk også at det var sant og helt oppriktig ment.

EDIT: Forresten, denne tråden evig FTW! :!:

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Nei.

^2

I tillegg til dette til en jeg aldri hadde møtt før: "Hei! Mener jeg har sett deg før, vært på tv eller noe sånt?"

Jeg mente det helt seriøst, noe som gjorde det ekstremt teit. Sa det såpass høyt at rundt 10 mennesker fikk det med seg og brøt ut i latter over hvor patetisk jeg virket. ^^

Lenke til kommentar

Til alle jenter som leser: Ikke kom med hint. Gutter kan kun gjøre to ting av gangen, det inkluderer å bare tenke på en ting; fotball og spise potetgull er to (ergo vi tenker ikke). Får dere ikke svaret dere vil ha, spør igjen, litt mer direkte etter at vi har tenkt oss om i et halvt minutt. :w00t:

Men sånn on topic. Kan ikke huske å sagt noe skikkelig feil før. Er vel ofte ting jeg ikke har sagt, eller ikke klarte å finne ut riktig måte å si det på når øyeblikket var der.

Endret av Killerquo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...