MagE Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 hehe, noen gullkorn her ja. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) haah stakkar Glint Skal se om jeg husker noe når jeg kommer hjem fra skolen Endret 7. september 2005 av Keylar Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Fy faen jeg hadde fått hakeslep dersom jeg var en av disse jentene.. Ååå.. Gutter, dere er så skjønne ( spesielt Glint!) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 "Ikke i kveld kjære, jeg har vondt i hodet." hvilket hode? Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Glint. turn down a woman Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Jeg var kun sammen med deg fordi du har store pupper.. Barabing Barabom *klask* Endret 7. september 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 ...hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove. Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!" Glint FTW! Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Når jeg kommenterer vekta deres uten å tenke meg om først. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Så sinnsykt flotte innlegg her Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Glint...du erke akkurat den raskeste kniven i skuffen vell? I så måte er vel ikke du den skarpeste? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Glint...du erke akkurat den raskeste kniven i skuffen vell? I så måte er vel ikke du den skarpeste? Må vel slenge meg på "Det jeg ikke har sagt" - bølgen. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 "herregud! du har bart!" 1 Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 "Ikke i kveld kjære, jeg har vondt i hodet." hvilket hode? :!: Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 lol du har bart, den var nesten det dummeste du kan si, jeg har hatt en gang sjøl, jeg skulle spørre en jente(gikk jeg i 3 kl) også la jeg en lapp på pulten til en jente jeg likte veldig godt, også hadde noen jenter godt og sakt det til alle på skolen, også så hadde disse jentene godt og sakt hu tørte ikke og svare, så dem hadde svart for henne, og dem hadde jo sakt at vi var sammen,så jeg prøvde og være litt sånn macho type og sa jeg elsker deg osv, etter det fikk jeg et slag i tryne og hu sa æsj din ekkle gris! Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 "Du svetter lite til å være så feit" Har ikke sagt så veldig mye teit, men dreit meg skikkelig ut en gang på ungdomsskolen. Ei i klassen var SYLtynn. Nesten anorektisk, men hun var helt frisk, bare veldig tynn og uten former. Hele klassen hadde sette en film og fangeleirene i tyskland. Jeg sku slnege en spøk til henne og sa: "Du er nesten like tynn som fangene i den fangeleiren" Akkurat da jeg sa d begynte jeg å tenke. Hu blei seff skikkeli lei seg, men det ordna seg etterhvert Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Hm, dette var vanskelig. Tror det må bli "Jeg la merke til deg første gang jeg så deg." Merk at dette ikke var et sjekketriks, i og med at vi allerede utvekslet spytt, og bemerk også at det var sant og helt oppriktig ment. EDIT: Forresten, denne tråden evig FTW! :!: Endret 7. september 2005 av Oovz Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Nei. ^2 I tillegg til dette til en jeg aldri hadde møtt før: "Hei! Mener jeg har sett deg før, vært på tv eller noe sånt?" Jeg mente det helt seriøst, noe som gjorde det ekstremt teit. Sa det såpass høyt at rundt 10 mennesker fikk det med seg og brøt ut i latter over hvor patetisk jeg virket. ^^ Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Til alle jenter som leser: Ikke kom med hint. Gutter kan kun gjøre to ting av gangen, det inkluderer å bare tenke på en ting; fotball og spise potetgull er to (ergo vi tenker ikke). Får dere ikke svaret dere vil ha, spør igjen, litt mer direkte etter at vi har tenkt oss om i et halvt minutt. Men sånn on topic. Kan ikke huske å sagt noe skikkelig feil før. Er vel ofte ting jeg ikke har sagt, eller ikke klarte å finne ut riktig måte å si det på når øyeblikket var der. Endret 8. september 2005 av Killerquo Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Glint...du erke akkurat den raskeste kniven i skuffen vell? I så måte er vel ikke du den skarpeste? I så måte er ikke du spesielt rask med ironiradaren heller. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Glint...du erke akkurat den raskeste kniven i skuffen vell? I så måte er vel ikke du den skarpeste? I så måte er ikke du spesielt rask med ironiradaren heller. Han siktet vel STRENGT tatt til at ordtaket var feilstavet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå