Kiruk Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har sagt lite dumt. Er oftest mangelen på ord som får meg til å drite meg ut tenker "Si noe till henne for faen! TENK! Gaaah, uhm, hva faen skal jeg si?" det som blir sagt: "Eh, jo- ehm, mhm. *diverse mumling*". Etterfulgt av å dunke hodet i veggen. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Den er ikke min, men en kompis sin. Vi var på fest, og han var som bestandig småtent. Så han begynner å si til alle jentene "do you want to fuck, fuck, fuck?". Alle sa selfølgelig nei, helt til en ganske snasen jente sier "ja". Da svarer han med "Næj, faen æ e så trøtt, æ ska heim å såve". 8297763[/snapback] Hva faen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Forrige kjæresten min; Vi satt hos henne, alt holdt på og rakne. Så sa jeg først, "jeg kommer aldri til å gå fra deg, det her funker vettu." som ble besvart med et tårekvalt ja kombinert med et lite nikk. Så klarte jeg å si "Men uansett, det funker ikke helt med andre ting, kanskje vi skal si oss ferdig..". Fikk i svar "Men... Du sa jo akkurat...". Vet faen ikke hva jeg tenkte på, men klarte å få frem "Herregud, jeg kødda da" før hun knakk helt sammen i sofaen . 8297688[/snapback] Den var faktisk slem som faen! Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ja, jeg vet, trodde ikke jeg var så slem .. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 To jenter: "Følg oss hjem, a!" Jeg: "NEI!!".. Kanskje ikke så dumt, men .. Jeg angrer Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 *snip* 8297688[/snapback] Den var faktisk slem som faen! 8298209[/snapback] I second that! Jeg ville hatet å få en sånn slengt i trynet Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 To jenter: "Følg oss hjem, a!"Jeg: "NEI!!".. Kanskje ikke så dumt, men .. Jeg angrer 8298353[/snapback] Tror du er det ene unntaket som klarer å få frem ett svar som ikke lyder "Ja!". Vet ikke helt om jeg skal vere stolt av deg eller skuffet. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Eller, hele versjonen: De skal gå, hu ene skal gi meg ølet hennes, så mirakuløst søler hu øl over buksa mi.. Da blei jeg sur "Følg hos hjem a!" "NEI!".. Også "sølte" jeg litt øl på henne.. :/ Jaja, da fikk hu igjen for ølet på buksa mi Endret 3. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Håper hun hadde hvit topp Okey, men jeg hadde fortsatt sagt ja jeg da. Spørs selvsagt om de så ut som Jessica Alba(bra) eller Erna Stoltenberg(yuch) da. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jaja.. Alle gjør vel feil en gang.. Men før det hadde jeg jo gått ganske så langt for at hu skulle få noe å drikke på, da.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jaja, payback for at hu er slem hele tiden xD.. 8298504[/snapback] det var jo godt du fikk hevnet deg da Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Klart å si "Hva vil du?" til kjæresten min når vi lå koste for en stund siden. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jaja, payback for at hu er slem hele tiden xD.. 8298504[/snapback] det var jo godt du fikk hevnet deg da 8298552[/snapback] Akkurat den med at jeg sølte på henne var jo fordi hun sølte på meg.. Mente ikke at det er "hevnen" å være slem hele tiden.. Selv om jeg skrev det Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Tror du er det ene unntaket som klarer å få frem ett svar som ikke lyder "Ja!". 8298461[/snapback] I beg to differ. Har du lest noen av innleggene her eller? Det florerer jo av ca akkurat slike hendelser, der alle har takka nei. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ville du sagt nei om jentene var dritfine og ganske så fulle? Kunne blitt mange minneverdige opplevelser av det. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 De var ikke fulle i det hele tatt, egentlig.. Men ikke dra det noe lengre, føler meg passe dum allerede xD Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Når skal tittelen på denne tråden rettast? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 I følge noen brukere på forumet, er "Bring din egen brus " det dummeste jeg har sagt... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det er dumt. Er jo så tungt å bære brus for meg så er bedre å ninja fra deg! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 " Ruben! Du ligner litt på Terkel i knipe " " Hva sa du Doris? " Hu slo ganske hardt.... 8291770[/snapback] Hahaha, genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå