Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?

hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Utrolig mange gode historier her. Her er en av mine:

Var på byen dritta og ble nektet inngang fordi jeg såvidt kunne stå på beina. På mirakuløs vis klarte jeg likevel å rote meg ut på et dansegulv og kom i kontakt med ei kjempelekker dame. Vi flørta hele kvelden og så tok vi bussen hjem til henne. Jeg hadde en usedvanlig god dag fordi alt går bra fram til at jeg ligger oppå henne i foreldrenes dobbelseng. Da klarer jeg å stotre frem følgende gullkorn:

"Du er den mest beinete madrassen jeg noensinne har prøvd."

7647315[/snapback]

Og hvordan reagerte hun på det utsagnet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utrolig mange gode historier her. Her er en av mine:

Var på byen dritta og ble nektet inngang fordi jeg såvidt kunne stå på beina. På mirakuløs vis klarte jeg likevel å rote meg ut på et dansegulv og kom i kontakt med ei kjempelekker dame. Vi flørta hele kvelden og så tok vi bussen hjem til henne. Jeg hadde en usedvanlig god dag fordi alt går bra fram til at jeg ligger oppå henne i foreldrenes dobbelseng. Da klarer jeg å stotre frem følgende gullkorn:

"Du er den mest beinete madrassen jeg noensinne har prøvd."

7647315[/snapback]

Og hvordan reagerte hun på det utsagnet?

7648610[/snapback]

Vi holdt sammen i 3 år etter den natten, så hun tok det ganske godt.

Lenke til kommentar

Shahab, antar det ikke ble noe på deg DEN kvelden i alle fall..

Veldig mange gullkorn i denne tråden, særskilt Glint!! (I starten)

Jeg sier ikke så mye dumt uten at jeg gjør det med en humoristisk/satirisk baktone (med vilje altså). Foruten rett etter/under sex, da er jeg DØNN ærlig! :( Heldigvis er jeg flink med ord og kan det med å sjarmere en av det kvinnelige kjønn.

---

Har en småkomisk historie som en 9-10 år gammel gutt sa til sin 4 år gamle søster under en lek. Det utspant seg slik:

Han> Skal vi leke mor og far?

Hun> Jaa

Han> Så kan jeg være pappa og du mamma.

Han> Så kan vi pul og sånn!! :dribble:

Hun> Hva er det?

Han> Min tiss inni din tiss!

Foreldrene ble mildt sagt sjokkerte! ^^

(Starten er litt forkortet fordi jeg ikke gidder å skrive langt) :)

---

Det som er artig med gutter er at vi ofte ikke tenker like klart når vi kommer opp i situasjoner vi føler oss presset. Da blir ofte et ja, til et nei. Selvom det står selveste Jessica Alba på den andre siden. :love:

EDIT: Følte en ting ikke var særlig artig, så bare fjernet den hehe! :)

Endret av warneck
Lenke til kommentar

Kom på en liten fin en som skjedde way back..

Var vel i 10. klasse, klasseturen i Sverige nærmere bestemt.

Scenario:

Jeg og kameraten min kjører sånn "tråbil" med plass til 3 stk. I mellom oss sitter den deiligste dama i klassen. (Hvordan hu havna i mellom oss, aner jeg ikke :p). Mens vi tråkker i vei, på en litt matcho måte, bryter det ut fra hu: "Faen az, jeg er så jævli kåt"

Begge blir helt numne og klarer ikke tråkke mer. Eneste jeg klarer å prestere å si er: "Ehh... OK?"

Hu hoppa av bilen og gikk. Etterpå fant vi ut at hu hadde liggi med en pakkis(taner).

Lenke til kommentar

Har opplevd noe lignende selv, for noen uker siden.

Sto i døra på puben, og ei jente jeg gikk i klasse med et år kommer inn. Etterpå kommer hun bort til meg og skriver på notatlappen min "[Hennes navn] + [Mitt navn] = Sex" og smiler til meg. At denne jenta er heit som et helvete og at jeg alltid har hatt lyst til å ta henne, burde vel også nevnes. Jeg ble så matt at jeg bare svarte "Øhm, skal jeg ta det der seriøst?". Hun svarte "Hvorfor ikke?" hvor jeg da svarte "Du er for pen til at jeg skal kunne ta noe sånt seriøst.". Da smilte hun, ga meg et kyss på kinnet og gikk.

Jeg sitter enda og lurer på om jeg kunne fått meg noe den kvelden. Min dårlige selvtillit tar knekken på meg. :(

Lenke til kommentar

Sto i døra på puben, og ei jente jeg gikk i klasse med et år kommer inn. Etterpå kommer hun bort til meg og skriver på notatlappen min "[Hennes navn] + [Mitt navn] = Sex" og smiler til meg. At denne jenta er heit som et helvete og at jeg alltid har hatt lyst til å ta henne, burde vel også nevnes. Jeg ble så matt at jeg bare svarte "Øhm, skal jeg ta det der seriøst?". Hun svarte "Hvorfor ikke?" hvor jeg da svarte "Du er for pen til at jeg skal kunne ta noe sånt seriøst.". Da smilte hun, ga meg et kyss på kinnet og gikk.

Jeg sitter enda og lurer på om jeg kunne fått meg noe den kvelden. Min dårlige selvtillit tar knekken på meg. :(

7672280[/snapback]

Argh, det er noe av det kjipeste som finnes. :(

Lenke til kommentar

7672280[/snapback]

Vel, det kunne vært et lurespørsmål.

Lenke til kommentar

Jeg var vel relativt sent ute med jenter men i musikkundervisningen i 6. klasse fikk jeg en lapp fra ei som satt forran meg. Der stod det "Skal vi bli sammen?". På den tiden viste jeg ikke helt hva hun mente så jeg skrev tilbake: "Nei, jeg kan ikke. Jeg skal leke med fetteren min idag".

følte meg litt idiotisk da jeg skljønte hva hun egentlig mente.

Lenke til kommentar

Vel, det kunne vært et lurespørsmål.

7672842[/snapback]

Skulle ikke forundre meg. Jeg regner alltid med at jenter kødder med meg når det går den fysiske/følelesmessige veien.

7672868[/snapback]

Skjer med meg hele tiden. Når ei slående vakker jente kommer bort og sier noe litt som det der, så vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal svare.

Hva om de bare kødder? Og om hun/de* aldri lar meg glemme den seansen.

*vennegjengen til jenta.

Lenke til kommentar
Skjer med meg hele tiden. Når ei slående vakker jente kommer bort og sier noe litt som det der, så vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal svare.

Hva om de bare kødder? Og om hun/de* aldri lar meg glemme den seansen.

*vennegjengen til jenta.

7672895[/snapback]

Just precis. Har opplevd at jenter har gått ganske langt i en spøk.

Lenke til kommentar

7672900[/snapback]

Ja, tenk om du ender opp med de i senga, og når dere er ferdige sier hun "HAH! Lurte deg!" Hater når det skjer :(

7675711[/snapback]

Så artig om hun sier "Hahaha, lurte deg.. dette skal venninene mine få høre om, og jeg skal distributere det bildet jeg tok av deg i stad" ca. 2 sekunder før forventet penetrering :thumbup: Man kan aldri stole på jenter :no:

Lenke til kommentar

7672900[/snapback]

Ja, tenk om du ender opp med de i senga, og når dere er ferdige sier hun "HAH! Lurte deg!" Hater når det skjer :(

7675711[/snapback]

Det skjer ofte eller? :p

7676077[/snapback]

Når jeg tenker meg om er det sjelden jeg får høre at de lurte meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...