Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare få sagt at dette er noe av det råeste jeg har lest. Har lest alle 27 sidene, og Glint... *applaudere*

 

Vi menn er noen herlige dyr :cool::thumbup:

 

Til dere jenter/damer/kvinner: Ikke ta alt så seriøst, vi menn er enkle vesner :dontgetit:

 

Edit:

 

Kom på en liten dum en jeg hadde i sommer:

 

Var i Bergen på ferie og skulle kjøpe en presang som jeg skulle sende hjemover til en som hadde bursdag.

 

Gaven ble pakket pent inn av den grådig pene damen hos guldsmeen, og så kom vi til betalingen. Jeg hadde en del småpenger som jeg endelig kunne bli kvitt. Da jeg hadde gitt henne pengene sa hun:

 

- Seks tilbake.

 

- Ja, takk. Svarte jeg.

 

Og ja, begge tittet rart på hverandre, og da gikk det opp for meg hva jeg EGENTLIG hadde sagt, begge brøt ut i latter. Får håpe hun tok det som et kopliment, men en god latter fikk hun i allefall :whistle: :!:

Endret av Zar09
Lenke til kommentar
Jeg sa til en jente i klassen at hun var en polsk tølper av en billigtøs som selges på postorde eller i annonser i Dagbladet for 50 øre.

 

Når jeg så hvor lei seg hun ble ble jeg faktisk litt lei meg selv  :(

7268354[/snapback]

Hvis du er mann så ber du om unnskyldning. Er du mus så håper du at det går over.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er en god stund siden nå heldigvis, men jeg hadde det for meg at "balla" betydde tissen. Så var det seg slik at det var ei jente i klassen som fikk seg et spark mitt imellom beina i en krangel, og jeg skriker ut Auuu rett i balla! Hun bare, jeg har ikke baller :ermm: . Følte meg sånn passe dum da ja.Var på barneskolen men uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Spurte X`n min i fylla om hun hadde skrevet seg inn i turistinformasjonen som døgn åpen... SMEKK! Hun har vert stille siden da..

 

EDIT: tasteleif

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Siden jeg har ledd så godt gjennom hele denne tråden må jeg bidra med noe=P

 

Det sjedde en gang jeg var på leierskolen...

Vi var samlet for første gang 3 klasser..jeg stod med min kamerat å fortalte han om hvordan en gjorde det slutt med sin kjæreste, mens lengere unna hadde det brutt ut en krangel om hvem hadde sakt hva, en gutt hadde vist sakt noen om denne jenta ( en skikkelig gårs lubben jente)som hun ikke var særlig bli for. så slik utviklet det seg.

 

Jeg--Har du hørt hvordan **** gjorde det slutt med *****?

venn-nei

Jeg--Vel han sa bare.....

(på dette tidspunktet kommer den sure jenta å røsker meg i sier hvem faen er du å hvordan våger du å si noe sånt om meg)

(Jeg bare fortsatte på setningen min etter hun hadde sakt sitt noe jeg angret på)

jeg--fordig du er feit å stygg.

 

Rett etter jeg hadde sagt dette fikk jeg et slag midt i fleisen :thumbdown:

 

Jeg vet ikke hvor lenge det gikk før jeg kom til forstand igjen, sto hun over meg løftet meg opp igjen å sa nå skal du få en skikkelig en på trynet!

heldigvis kom fyren hun snakket med å sa: ikke han i blå shorte han der.

hun rødmet sa beklager å slo ned han andre :roll:

 

..Hvis jeg skrev dette uklart bare si ifra...jeg er litt dårlig på å skrive.

Lenke til kommentar

Satt og snakket med en jente på fest for et par dager siden, og etter en stund kom samtalen inn på hvilken kjendiser vi syns var fin; vi ble aldri enig. Jeg forklarte hun at jeg hadde ganske forskjellig smak fra de fleste gutter jeg kjenner, og at jeg ikke syns "perfekte" jenter er så veldig fint. Dette var da etter at jeg hadde sagt at jeg syns hun var fin...hun ble ganske så sur, ja.

 

En annen gang (for lenge siden), snakket jeg med kjæresten min (som nå er x'en) om hva vi veide osv. Vi kom frem til at vi veide det samme. Ferdig med det. Noen minutter seinere hadde samtalen kommet inn på trening og muskler, og hun maste på om hvor sterk jeg var osv (jeg er ikke det hvis noen lurte), før jeg greide å si noe sånt som at muskler veier det dobbelte av fett. Gjett om hun klikket!

Lenke til kommentar
...før jeg greide å si noe sånt som at muskler veier det dobbelte av fett. Gjett om hun klikket!

7632250[/snapback]

 

Det er typisk jenter! De leser bestandig for mye inn i hva vi gutter sier! Jeg tørr nesten ikke ha seriøse samtaler med kjæresten min fordi jeg for det første har mye taleleifer og fordi hun da leser for mye inn i det. Heldigvis vet hun at jeg har mange taleleifer, og ler for det meste av meg.

Lenke til kommentar

Har et par kjipe:

 

1: Det var en gang jeg var på vorspiel. Der var det også en stripper, og jeg syntes selvfølgelig det var kult. Pratet med henne nesten hele kvelden. Da promillen begynnte å bli farlig høy spurte jeg henne høyt: "Hva skal du ha for å bli knullet?"

(Det jeg mente var noe ala: "Hvor langt hadde du gått for hvor mye spenn?" Det er jo et spørsmål som er dumt nok i seg selv, men jeg fikk det til å høres så JÆVLI mye verre ut!)

 

2: Var på fest (jepp! Det er da utsagnene kommer!). På festen var det en nydelig mørk jente, type deiligere enn Beyonce. Etterhvert blir jeg full og prøver å sjekke henne opp.

Etter å ha lirt av meg noen ganske drøye kommentarer ser hun bare teit på meg, og jeg prøver og ro meg i land;

"Altså! Det jeg mente var at hvis vi pulte og fikk en kid ville den vært mulatt!"

"Jeg ER mulatt!" svarer hun. Jeg sank sammen i stolen og sa ikke en dritt resten av kvelden.

 

3: Dreiv på med ei nydelig jente for en tid siden. Hun var helt nydelig og veldig klar for meg. Så ringte hun til meg en kveld:

 

"Har åpnet en flaske vin og tappet et varmt skummbad. Du har ikke lyst til å holde meg med selskap?"

 

Jeg svarer: "Hørtes deilig ut, men kompisen min kommer på besøk. Jeg lovte å ta et bad med han".

 

Det ble helt stilt og etterhvert lagt på. Ca 10 sek gikk og jeg slo meg hardt i pannen mens jeg brølte "I SJØEN! I SJØEN!". Skulle da ned på stranden og bade og drikke øl sammens med kompisene mine.

Lenke til kommentar

Ooooooh! Kom på en annen kommentar!

 

Var ei skikkelig drita jente på SevenEleven som stod å ropte på at folk måtta ha nachspiel.

 

Etterhvert kom hun til meg da og spurte om jeg kunne ha nach, og så skulle jeg tøffe meg for kompisene

 

"Klart! Men da må du regne med å bli pult!"

 

Det gikk ikke et sekund før hun brøyt ut "Okei!"

Problemet var egentlig at hun var utrolig stygg, men hun fikk bli med på nach da (uten å bli pult), men da hun fant ut at det var lite sex i vente, ga hun meg like godt en over kjeften. Endte med at vi måtte bære henne ned to etasjer og ut på gata. Gal dame, jah!

Lenke til kommentar
3: Dreiv på med ei nydelig jente for en tid siden. Hun var helt nydelig og veldig klar for meg. Så ringte hun til meg en kveld:

 

"Har åpnet en flaske vin og tappet et varmt skummbad. Du har ikke lyst til å holde meg med selskap?"

 

Jeg svarer: "Hørtes deilig ut, men kompisen min kommer på besøk. Jeg lovte å ta et bad med han".

 

Det ble helt stilt og etterhvert lagt på. Ca 10 sek gikk og jeg slo meg hardt i pannen mens jeg brølte "I SJØEN! I SJØEN!". Skulle da ned på stranden og bade og drikke øl sammens med kompisene mine.

7646604[/snapback]

 

 

:!: Den er jo bedre en Glint sin. Håper du og kompisen koste dere.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmmm... Eg har en del gobiter og velge mellom på dette punktet. Men det som eg først kommer til å tenke på var på Halloween for 2 år siden. Eg var vel så full at eg hadde mer alkohol i blodet enn blod, og var utkledd som kattekvinnen. Etter at eg fant min utkårede kvinne for kvelden, kline med en som var kledd ut som Super-Mario, fant eg ut at dette må hevnes. Uten å noensinne ha sjekket opp en kvinne tidligere gikk eg bort til en dame kledd ut som en sykesøster (fetisj) som satt ved et bord, slaidet ned i stolen ved siden av henne og ytret de følgende ordene:

 

"Hey beibii, ka er sjansen for at eg får fanget musen din ikveld.. mjaau"

 

Det hører med til historien at hun først ikke skjønte at eg var utkledd som kattekvinnen, og at derfor "sjekkerep" mistet litt av meningen sin. Typen hennes syns heller ik det var spesielt morsomt

Lenke til kommentar

Utrolig mange gode historier her. Her er en av mine:

 

Var på byen dritta og ble nektet inngang fordi jeg såvidt kunne stå på beina. På mirakuløs vis klarte jeg likevel å rote meg ut på et dansegulv og kom i kontakt med ei kjempelekker dame. Vi flørta hele kvelden og så tok vi bussen hjem til henne. Jeg hadde en usedvanlig god dag fordi alt går bra fram til at jeg ligger oppå henne i foreldrenes dobbelseng. Da klarer jeg å stotre frem følgende gullkorn:

"Du er den mest beinete madrassen jeg noensinne har prøvd."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...