Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så utrolig mye bra her! :) I og med at jeg er så ung er jeg sjeldent på byen og sånn, så håper jeg selv kan få noen slike opplevelser!

 

Har bare én som jeg kom på i farten:

Jeg satt på MSN og tenkte at jeg skulle snakke litt med en jente i klassen, så jeg startet jo med med hvordan det går og alt mulig. Snakket ganske lenge om litt forskjellig, syntes "oppførte seg" litt rart bare..... Så måtte jeg gå, og avsluttet jo med fjortisklisjeen "Glad i deg og hele pakka", så etter en stund oppdaget jeg at dette var en jente i 10. klasse, da jeg gikk i 8... Det er to år siden nå da.

 

Var litt beisa på leggen, men ikke så ille. Håper på masse flauser etterhvert! :p

 

-

Martin-sama

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar
Sa til en som kler seg litt rocka, "Er du emo?" (hu ble passe sur...)

6936628[/snapback]

Har spurt om det samme selv, de ser bare rart på meg og sier, «hæ, e...mo?!?»

6937074[/snapback]

(Nesten) Alle jeg kjenner vet hva emo er =) Seneste i dag spøkte vi om at emoene må lære seg "å gå ned veien, ikke over gata". Dvs, de bør kappe nedover langs hele underarmen, fremfor å være oppmerksomhetssyke jævler som snitter litt forsiktig i hovedpulsåra.

Lenke til kommentar
*ser på magen*

Jaha, her skjer det saker og ting, ser jeg! Når blir det familieforøkelse?

 

(Hun var ikke gravid, jeg bare syntes det så sånn ut...)  :blush:

6933673[/snapback]

Du presterte virkelig å si det?

6939074[/snapback]

:dontgetit: Hun så jo gravid ut, med litt kul på magen og greier. Det viste seg at fettet tydeligvis var ujevnt fordelt for hennes del, hun var ikke brei over baken etc. :cry:

 

EDIT: Betyr det at jeg "leder" så langt? :p

Endret av HilRam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...