Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Kjørte et par kompiser til byen for ca et år siden, å når jeg hadde satt dem av spurte ei dame i sånn ca starten av tredve om jeg kunne kjøre henne hjem. Ja om jeg får lov og si det, veldig snerten til alderen å være. Hun sa hvor hun bodde å det var jo ikke så langt derfra, men det var midt i julebordstiden å jeg hadde litt julestemmning så jeg kjørte henne hjem.

 

Utenfor huset sier hun "jeg har ikke penger på meg, men hvis du bare kommer inn en tur skal vi vel finne på noe som kan gjøre opp for det" , Å jeg svarer "nei da, det går bra". Hun ble litt paff, så sa hun takk for turen og gikk.  Så jeg snudde bilen, så gikk det opp for meg...  :wallbash:

4801513[/snapback]

 

å fitte. Brings flashbacks, det der. Jeg fikk min heftige første crush på en dame jeg jobba sammen på Tusenfryd. Så berre, det utvikla seg litt i den og den retningen, jeg var hos henne en del ganger og så på film etc. men SÅ, skulle jeg nok en gang bort til henne, og skulle overnatte...(oooooh, yess...havari inc!). Vi så på nok en film, kyssa litt og klemte osv. Så skulle vi legge oss. Jeg bare tenkte:" oh shit...åååååshit." Jeg var jomfru på den tiden (ikke at det har forandra seg i løpet av årene heller :| ), så jeg var nokså nervøs. Hun hadde en sofa i tillegg til en seng på rommet hennes, så hu sier "Om du vil sove på sofaen, så forstår jeg det" Og jeg, vøtt, skulle være macho og alt det og bare "neida, går så bra så".

 

Vi kryper inn i senga og skulle sove (trudde ikke at det skulle bli mer enn kos egentlig). Så begynte å hu å småkile meg osv, og jeg H A T E R kiling, helt noe for jævlig, så jeg bare "gi faen a" (ja...du hørte riktig.../st00pid) Og så sovna vi. Dagen etter ble jeg "dumpa".

 

Altså....HVOR IDIOT GÅR DET ANN Å BLI?! shit ass. Jeg har mareritt om det der enda.

 

/enable public laugh.

 

Edit: moral = jeg "tok den" kilinga seinere...som i...dagen etter :|

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi kryper inn i senga og skulle sove (trudde ikke at det skulle bli mer enn kos egentlig). Så begynte å hu å småkile meg osv, og jeg H A T E R kiling, helt noe for jævlig, så jeg bare "gi faen a" (ja...du hørte riktig.../st00pid) Og så sovna vi. Dagen etter ble jeg "dumpa".

 

/enable public laugh.

6847524[/snapback]

/laugh

/clap

/applaud

/train

 

Det der kan man kalle en burn :) Allikevel litt merkelig at hun ikke prøvde hvertfall to ganger.

Lenke til kommentar
Vi kryper inn i senga og skulle sove (trudde ikke at det skulle bli mer enn kos egentlig). Så begynte å hu å småkile meg osv, og jeg H A T E R kiling, helt noe for jævlig, så jeg bare "gi faen a" (ja...du hørte riktig.../st00pid) Og så sovna vi. Dagen etter ble jeg "dumpa".

 

/enable public laugh.

 

 

Det du må gjøre da vet du er å bare begynne å gjøre noe annet ( :innocent: ) eller begynne et nytt samtale emne. Works for me. :)

Lenke til kommentar
Vi kryper inn i senga og skulle sove (trudde ikke at det skulle bli mer enn kos egentlig). Så begynte å hu å småkile meg osv, og jeg H A T E R kiling, helt noe for jævlig, så jeg bare "gi faen a" (ja...du hørte riktig.../st00pid) Og så sovna vi. Dagen etter ble jeg "dumpa".

 

/enable public laugh.

 

 

Det du må gjøre da vet du er å bare begynne å gjøre noe annet ( :innocent: ) eller begynne et nytt samtale emne. Works for me. :)

6848568[/snapback]

 

i senga? :p hadde blitt litt for awkward for min del :)

 

Men ja, burn var det. For begge, trur jeg. What can i say :shrug: jeg var en ganske nerd på den tiden. Jeg har forandra meg ganske mye siden den tiden, men fortsatt er det ett minne jeg ønsker ikke å ha.

 

edit: Zethyr, yupp ;) funker ikke helt. "Ai, skal vi prøve igjen eller?" dont think so.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Var på fest, og drakk litt for mye. Satt ved vannkanten og var skikkelig dårlig. Da kommer eksen og spør meg hvordan jeg har det.

Svaret mitt var som følger: (husker ikke at jeg sa det, men jeg fikk høre det senere...)

"Jeg føler meg sånn som du ser ut".. Kan fortsatt ikke forstå at jeg sa det, men jeg gjorde tydeligvis det...

6831598[/snapback]

Haha, dette er en av de beste kommentarene jeg har hørt på lenge. Denne skal jeg huske til senere. :wee:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
i natt:

 

Skammelig digg jente til meg: "Sikker på at du vet veien hjem? du kan godt bli med meg.."

Meg til skammelig digg jente: "Neinei. Skal av på neste stopp jeg."

6922144[/snapback]

Begynner å lure på om men er egentlig dumme. Ingen har sagt noe slik til meg før, ikke enda ihvertfall. Men seriøst, har ei jente sagt noe slikt som har involvert at hun har invitert meg på det ene eller det andre. Hadde jeg blitt helt vil, og takket JA!!

 

ONT: Haha, lættis :D

 

Birger :)

Lenke til kommentar

Lett å si hva man ville ha gjort i samme situasjon, du. Vi gutta blir drit dumme hvis vi ser et sett fine pupper eller pent ansikt spørre oss om noe.

 

Eksempel. Satt ved siden av ei kjempefin dame på et utested, hu var søstra til ei venninne av meg. Det var veldig høy musikk (metal-plass), og vanskelig å høre hva folk sa til hverandre, så jeg sa ofte bare JA og NEI sånn på måfå når folk snakka til meg. Plutselig lente jenta seg mot meg og sa "Skal vi dra hjem til meg å ha sex?", og jeg bare rista på hodet og sa NEI.

 

Så hun ble satt helt ut, og ropte til søstra + venninnene som satt rundt bordet "Jeg spurte om han ville ha sex, og han sa nei!!". Da gikk det selvsagt opp for meg hva som hadde skjedd, var vanskelig å møte blikket hennes resten av tiden vi var der for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Lett å si hva man ville ha gjort i samme situasjon, du. Vi gutta blir drit dumme hvis vi ser et sett fine pupper eller pent ansikt spørre oss om noe.

 

Eksempel. Satt ved siden av ei kjempefin dame på et utested, hu var søstra til ei venninne av meg. Det var veldig høy musikk (metal-plass), og vanskelig å høre hva folk sa til hverandre, så jeg sa ofte bare JA og NEI sånn på måfå når folk snakka til meg. Plutselig lente jenta seg mot meg og sa "Skal vi dra hjem til meg å ha sex?", og jeg bare rista på hodet og sa NEI.

 

Så hun ble satt helt ut, og ropte til søstra + venninnene som satt rundt bordet "Jeg spurte om han ville ha sex, og han sa nei!!". Da gikk det selvsagt opp for meg hva som hadde skjedd, var vanskelig å møte blikket hennes resten av tiden vi var der for å si det sånn.

6922332[/snapback]

Har du ikke posta denne før? Mener iallefall å huske at en annen hadde en temmelig lik historie ... :hmm:

Lenke til kommentar
i natt:

 

Skammelig digg jente til meg: "Sikker på at du vet veien hjem? du kan godt bli med meg.."

Meg til skammelig digg jente: "Neinei. Skal av på neste stopp jeg."

6922144[/snapback]

 

Greit, jeg dreit meg ut på fredag. Så jeg bestemte meg for å holde kjeft på lørdagen. Det endte med at jeg sjekket opp en jævla søt og snill jente, vennene mine stakk og jeg hang meg på, UTEN å spørre om telefonnummer. Hun virket interessert også. Jeg blir helt vekke med alkohol i blodet. :hrm:

 

Faen, dette var ikke helt min helg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...