Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sa jeg ikke var interressert i drømmedama på ferie  :wallbash: Fikk panikk og sa bare " no im sorry" en sen kveld når vi snakket sammen. Fikk vite når jeg kom hjem at hun likte meg  :wallbash:

6820851[/snapback]

Er ikke for sent å få henne. Hva med å si at du liker henne men var så kjenert at du ikke turte si det? F.Eks

6822219[/snapback]

på ferie Altså 4 timer med fly, nærmere sagt sørkysten av Spania... :dontgetit:

6822291[/snapback]

mao... litt seint ;)

Lenke til kommentar
Sa jeg ikke var interressert i drømmedama på ferie  :wallbash: Fikk panikk og sa bare " no im sorry" en sen kveld når vi snakket sammen. Fikk vite når jeg kom hjem at hun likte meg  :wallbash:

6820851[/snapback]

No im sorry til hva da? Nesten uansett hva det var snakk om, burde du vel skjønne at hun likte deg.

6822353[/snapback]

Husker ikke helt hva det var hun sa, var noe med om jeg likte hu blablabla (beruset :innocent:) og som sagt så freeza hjernen min :blush: SÅ jeg fikk jo ikke fram noe, ikke min skyld! :hrm::innocent:

 

Nei jeg skjønte jo ikke det, det burde jeg jo kanskj da :!: hun sa hun lurte pga noen hadde sagt det :roll:

Lenke til kommentar
Skrivefeil kan være døden. Prøv å taste "God natt, gullet mitt" i fylla, uten å helt forstå hvordan man bruker T9, og du vil se hvor fort et forhold kan rakne.

6391920[/snapback]

Det har jeg gjort.. Hun tok det med et smil, men faen til fyllenerver det gav dagen derpå.

6822674[/snapback]

Til alle som ikke har tilgang til å finne det ut, blir "gullet mitt" erstattet med "hullet mitt".

Lenke til kommentar
Humm...

 

Jeg var på nachspiel med ei venninne for noen år tilbake. Tidlig på morgenen, etter at de siste folka hadde gått, gjorde jeg meg klar for å sove på sofaen hennes. Så ser jeg at hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove.

 

Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!"

4800594[/snapback]

 

vel, etter 5 timer kunne du gått inn på rommet hennes mens hun sov, så kunne du sagt det var en overaskelse. at du sa nei. eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Når ei jente er ilag med ein gutt, synest hun at han er perfekt! Ingenting galt...

Og med en gang det er slutt, mener hun at han har store ører,  ugly face, big but, osv.    De er en snål rase, kvinnfolk...

6822679[/snapback]

 

Amen :ermm: Og plutselig vil de tilbake, og gutten er da den mest perfekte igjen. ;)

Lenke til kommentar

Var på fest, og drakk litt for mye. Satt ved vannkanten og var skikkelig dårlig. Da kommer eksen og spør meg hvordan jeg har det.

Svaret mitt var som følger: (husker ikke at jeg sa det, men jeg fikk høre det senere...)

"Jeg føler meg sånn som du ser ut".. Kan fortsatt ikke forstå at jeg sa det, men jeg gjorde tydeligvis det...

Lenke til kommentar
Var på fest, og drakk litt for mye. Satt ved vannkanten og var skikkelig dårlig. Da kommer eksen og spør meg hvordan jeg har det.

Svaret mitt var som følger: (husker ikke at jeg sa det, men jeg fikk høre det senere...)

"Jeg føler meg sånn som du ser ut".. Kan fortsatt ikke forstå at jeg sa det, men jeg gjorde tydeligvis det...

6831598[/snapback]

:!: Godt jobba.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...