chil Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) har lyst til å sage deg i to(etterfulg av sage bevegelse på magen hennes) Endret 6. september 2005 av chil Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hun spurte etter vi hadde nusset på dansegulvet: "Er vi sammen nå?" Da svarte jeg noe av det dummeste noen kan svare: "Er du det?" Hvor in i røde helvete dum går det ann å bli! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvor in i røde helvete dum går det ann å bli! Ganske. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hun: Tror du vi passer a ? Jeg: Vel, det er litt høydeforskjell. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 jeg prestert noen pent i mine unge dager , (dvs var 16 ) i vertfall jeg partet med i veninne på telefonen som hetet Hege , jeg kjennte 2 som het dette som kom fra ganske forsklige plasser og tror at det er den ene av disse , jeg hadde et lite cruch på den andre ivertfal sitter jeg og snakker om alt og ingen ting , så spør hun om jeg har noen i "siktet" og jeg legger ut og denne hege jeg liker , og så viser det seg at det var feil hege jeg snakket men , jeg la på ganske fort da ja , ikke no håp om og ro seg ut av den jeg tror at lyden på mobiltelefoner var dårligere for 6 år sidne , for med dagens lyd ville jeg sikkert hørt forskeld Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hun: Tror du vi passer a ? Jeg: Vel, det er litt høydeforskjell. *le litt* hmm.. kommer vel ikke på noe i grunn selv.. Lenke til kommentar
snapsenslager Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 "Eg må fisa" Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har ikke sagt så veldig mye dumt. (Håper jeg...) Det dumme er vel at jeg ikke har sagt det jeg burde Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 kommer ikke på noe som skiller seg ut i negativ grad (sikkert sagt mye dumt, men ingeting som skiller seg ut).. men det dummeste jeg har gjort var å klype ei dame i stumpen på byen. viste seg at hun drev med diverse utgaver av kampsport og det tok ikke lang tid før jeg fikk to tette og en badehette. har aldri gjort det samme igjen med mindre jeg har har en mer inngående kjennskap til vedkommende... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 "Jeg er ulykkelig med deg og ulykkelig uten deg." En gutt som sa det der til meg.. Vondt å høre. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Humm... Jeg var på nachspiel med ei venninne for noen år tilbake. Tidlig på morgenen, etter at de siste folka hadde gått, gjorde jeg meg klar for å sove på sofaen hennes. Så ser jeg at hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove. Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 *le høyt* Uffda, Glint! Bræhæhæhæ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det var en del morsomt. Honnør, Glint. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Humm... Jeg var på nachspiel med ei venninne for noen år tilbake. Tidlig på morgenen, etter at de siste folka hadde gått, gjorde jeg meg klar for å sove på sofaen hennes. Så ser jeg at hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove. Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!" Sux to be you. Endret 6. september 2005 av Plomma2 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Humm... Jeg var på nachspiel med ei venninne for noen år tilbake. Tidlig på morgenen, etter at de siste folka hadde gått, gjorde jeg meg klar for å sove på sofaen hennes. Så ser jeg at hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove. Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!" Yeah, jeg ler! Ser det for meg. Går det ann? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Husker ikke hva som er værst egentlig. (Ingen som er så ille som Glint sin da ) Men som oftest er det ting jeg IKKE har sagt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Humm... Jeg var på nachspiel med ei venninne for noen år tilbake. Tidlig på morgenen, etter at de siste folka hadde gått, gjorde jeg meg klar for å sove på sofaen hennes. Så ser jeg at hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove. Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!" Herved er du utnevnt til årets nerd her i forum.... Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Glint: En mann som ikke tenker koffert! selv ikke på nach Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Au! Ler meg flat, har bristet brystkassen så det gjør faktisk vondt. Vondt av å le :!: Glint: du er helten min for resten av kvelden Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 "folkehøskole høeres ut som en kjempegod idee, jeg synes du bør prøve å søke" før jeg ble sammen med henne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå