Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehehehe... :p mye artig å lese her ja... kommer ikke på noen ganger jeg har driti meg ut her å nå... men kommer vel snart noe dumt ut av den store kjeften min :p

 

Å dette er noe som burde postes etter vær 10ende post slik at alle jenter ikke glemmer det... :p :

 

"La meg være helt klar på dette: Subtile hint virker ikke! Tydelige hint virker ikke! Innlysende hint virker ikke! Si hva du vil!"
Endret av dask
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Humm...

 

Jeg var på nachspiel med ei venninne for noen år tilbake. Tidlig på morgenen, etter at de siste folka hadde gått, gjorde jeg meg klar for å sove på sofaen hennes. Så ser jeg at hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove.

 

Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!"

4800594[/snapback]

 

Hehe, den var kjip. Har hatt en lignende selv. Dama hadde ei venninne på besøk som skulle overnatte. Ble enig om at de skulle få lov å sove i senga, mens jeg kunne ta sofaen. Etter en flaskevin og en hyggelig kveld, var det tid for "legge tid". De går å legger seg, men etter litt kommer dama ut igjen...

 

Hun:"Du kan godt få lov til å "sove" sammen med oss"

Meg:"Neida, det går bra det. Sofaen er grei den."

 

:dontgetit:

 

Dammit!

 

(heldigvis har det vært flere anledninger :whistle: )

Endret av fAight
Lenke til kommentar
Humm...

 

Jeg var på nachspiel med ei venninne for noen år tilbake. Tidlig på morgenen, etter at de siste folka hadde gått, gjorde jeg meg klar for å sove på sofaen hennes. Så ser jeg at hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove.

 

Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!"

4800594[/snapback]

 

Hehe, den var kjip. Har hatt en lignende selv. Dama hadde ei venninne på besøk som skulle overnatte. Ble enig om at de skulle få lov å sove i senga, mens jeg kunne ta sofaen. Et etter en flaskevin og hyggelig en hyggelig kveld, var det tid for "legge tid". De går å legger seg, men etter litt kommer dama ut igjen...

 

Hun:"Du kan godt få lov til å sove sammen med oss"

Meg:"Neida, det går bra det. Sofaen er grei den."

 

:dontgetit:

 

Dammit!

 

(heldigvis har det vært flere anledninger :whistle: )

6766774[/snapback]

Så fett! Men den er sur, ass :D

Lenke til kommentar
"Hva er det du har på kinnet? Har du sølt sjokolade ellernoe?"

 

Da så hun bare rart på meg. Det var et fødselsmerke.

6764589[/snapback]

Shit, så bra! :D:D

 

Husker jeg også klarte å drite meg litt ut en gang...

 

Var på en skikkelig jente kveld med rundt en 5-6 jenter i... ja, alle størelser (selv er jeg gutt;) ) :). Så der sitter vi å ser på film og har mange morsome samtaler. Så kommer vi inn på dette om hvem som er snille og slemme og alt dette der. Jaggu tror du ikke smarte meg klarer å lure av meg noe så genialt som "Jeg syntes store jenter alltid er mye hyggeligere og koseligere enn tynne jenter. De er ofte så sure"... Den var SYYYYYKT hard å ro seg bort fra! Hvordan skal man gjør det da? Ihvertfall, jeg prøvde, og gravde meg vel egentelig bare mye lenger ned i dritten...

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar

Eller det å skrike ut navnet til X'en din når du koser deg med den nye dama di.....DA skal du ha noe utrolig smart på lager for å ro deg unna den.... jeg gjorde det ved et uhell....vi vakke sammen da og det hadde akkurat blitt slutt mellom meg og eksen.....hu sparka meg faen ut av senga og brøyt ut i latter krampe...så rød i toppen tror jeg ikke at jeg har vært på mange år.....pfff

Lenke til kommentar
Eller det å skrike ut navnet til X'en din når du koser deg med den nye dama di.....DA skal du ha noe utrolig smart på lager for å ro deg unna den.... jeg gjorde det ved et uhell....vi vakke sammen da og det hadde akkurat blitt slutt mellom meg og eksen.....hu sparka meg faen ut av senga og brøyt ut i latter krampe...så rød i toppen tror jeg ikke at jeg har vært på mange år.....pfff

6768621[/snapback]

Been there, done that. Småfull selvsagt, men uansett..

Lenke til kommentar

Det teiteste jeg noensinne har sagt til en dame må fortelles med storyen:

 

Mens jeg hadde kjedelig sex med en dame, fant jeg ut at jeg heller ville hjem, spille litt PSX og runke etterpå. Først måtte jeg fake for å bli ferdig. Deretter måtte jeg komme på en unnskyldning for å stikke klokken 0400. Kom ikke på noe storartet så jeg sa:

"Jeg har hatt en veldig sterk katolsk religiøs oppvekst og dette gjør at dette føles veldig feil. Jeg må hjem og tenke litt på det"

 

En måned senere ringte hun og lurte på om jeg hadde fått tenkt igjennom saken. Aldri blitt så varm i trøya noen gang. Håper ikke du leser dette, Anne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...