Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

hørte denne av en venn:

 

en norsk vennegjeng er på interail i Italia, og langt ut i togreisen setter det seg en drit heit jente inn i kupën dems,,,, de er alle fulle og beggyner og bable om hvor og hvordan de ville ha henne, etter et par lange innlegg fra en av dem, oppdager en av dem at jenta prøver å åpne vinduet. så han reiser seg og åpner vinduet litt...

så snur han seg, og dama sier "lita mer tack".........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hørte denne av en venn:

 

en norsk vennegjeng er på interail i Italia, og langt ut i togreisen setter det seg en drit heit jente inn i kupën dems,,,, de er alle fulle og beggyner og bable om hvor og hvordan de ville ha henne, etter et par lange innlegg fra en av dem, oppdager en av dem at jenta prøver å åpne vinduet. så han reiser seg og åpner vinduet litt...

så snur han seg, og dama sier "lita mer tack".........

6435013[/snapback]

 

Hahaha..... satt ho der å bare hørte på alt å lata som ingenting?

Utrolig bra gjort hvertfall :w00t:

Lenke til kommentar
Det er jo et velkjent faktum at når en mann ser pupper, kløft eller bare i det hele tatt undrer på hva som er under genseren så fungerer hjernen hans bare 20%, sikkert derfor det kommer så mye dumt fra oss av og til.  :p

6426338[/snapback]

 

Det er også ganske velkjent at dersom de får se på eller ta på en pupp mens man forhandler med de, blir de mer medgjørlige ;)

6426355[/snapback]

Aner jeg at mange nyter forhandlinger med deg?

6434351[/snapback]

Satt å lurte på det samme, ser ikkje ut som denne metoden er allmenn kjent.

6434372[/snapback]

 

He he he :whistle:

 

Neida, det er ikke mange som har fått ta på puppene mine de siste åra, men jeg leste det i ett eller annet dameblad :blush:

Lenke til kommentar
Det er jo et velkjent faktum at når en mann ser pupper, kløft eller bare i det hele tatt undrer på hva som er under genseren så fungerer hjernen hans bare 20%, sikkert derfor det kommer så mye dumt fra oss av og til.  :p

6426338[/snapback]

 

Det er også ganske velkjent at dersom de får se på eller ta på en pupp mens man forhandler med de, blir de mer medgjørlige ;)

6426355[/snapback]

Aner jeg at mange nyter forhandlinger med deg?

6434351[/snapback]

Satt å lurte på det samme, ser ikkje ut som denne metoden er allmenn kjent.

6434372[/snapback]

Naah...skeptisk. Du prøver bare å ro deg ut fra det, du! Uansett bør du ikke si noe sånt her. Tror alle gutta her på forumet gjerne skulle "forhandla" litt om de møtte deg etter det du har sagt nå :tease:

He he he :whistle:

 

Neida, det er ikke mange som har fått ta på puppene mine de siste åra, men jeg leste det i ett eller annet dameblad :blush:

6437109[/snapback]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hørte en på msn fra en kompis. Ung og naiv, stakkars :p

 

Hadde besøk av noen Oslo-folk, også var det ei jente som het Ida, som var ett år eldre enn meg. Så dreiv hu å valsa rundt med litt lite klær, osv. Og om kvelden når vi sku sova (vi sku sova i telt), så kom jeg inn på rommet mitt. Så ligger hu i senga mi da, veldig dristig positur.

"Hmm, skal ikke vi ou og sove da?

"Hehe, joa, men kom og legg deg her litt da?"

"Hæ? Jammen, jeg må ha med dyna mi og shit ut, så fløtt deg a!"

"Hmm, kom bort hit da Thomaaas?"

"Neei, altså, greit. TA med dyna mi du, da"

 

Så ga a seg og stakk. Husker ikke helt om det var sånn dialogen var, men jeg skjønte liksom ikke heeelt hva hu hinta til der hu lå.

 

:!:

Lenke til kommentar
Hørte en på msn fra en kompis. Ung og naiv, stakkars :p

 

Hadde besøk av noen Oslo-folk, også var det ei jente som het Ida, som var ett år eldre enn meg. Så dreiv hu å valsa rundt med litt lite klær, osv. Og om kvelden når vi sku sova (vi sku sova i telt), så kom jeg inn på rommet mitt. Så ligger hu i senga mi da, veldig dristig positur.

"Hmm, skal ikke vi ou og sove da?

"Hehe, joa, men kom og legg deg her litt da?"

"Hæ? Jammen, jeg må ha med dyna mi og shit ut, så fløtt deg a!"

"Hmm, kom bort hit da Thomaaas?"

"Neei, altså, greit. TA med dyna mi du, da"

 

Så ga a seg og stakk. Husker ikke helt om det var sånn dialogen var, men jeg skjønte liksom ikke heeelt hva hu hinta til der hu lå.

 

:!:

6488203[/snapback]

 

Vi gutter forstaar ikke subtilitet. Dere maa vaere litt mer rett fram.

 

"Jeg vil pule" er noe alle gutter skjoenner.

Lenke til kommentar

Okay.

Jeg og noen venner var på gåtur i oslo pga. konfirmasjonen.

Så er det en av dem som absolutt skal drive å tråkke på hælen min sånn at skoen detter av.

Jeg ble jo selvsagt sur på'n da, og skrek ut det første jeg tenkte på: "Drit i da din jævla tøs!"

Det jeg ikke visste var at mot meg kom det gående en mann og kjæresten hans (tror jeg da). Kjæresten hans måtte jo selvsagt være svensk for hun drev og plapra på svensk akkurat da jeg sa det.

Jeg la merke til at han skulte stygt på meg mens de gikk forbi, og alle venna mine lo av meg...

Lenke til kommentar

Var ei jeg ikke hadde lyst til å ha så mye kontakt med som ringte meg, jeg svarte telefonen på ca 1 sek siden jeg holdt den i hånda, kjørte bil og hadde musikk på. hun bare "skal vi finne på noe?"

Og jeg bare, "nei ligger å sover". i bakgrunnen høres motorbrøl fra en motor som nærmer seg 7000 rpm ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...