Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?

hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Den på diskoteket er jo vansklig da. Hvis hun spør om dere skal kline, og du sier ja så sier hun at hun sa det bare på kødd. Da kan du fort bli klassens mobbeoffer Nr.1 (Snakker appsolutt ikke av erfaring) :innocent:

6425036[/snapback]

Det er da du må komme på et snertent og morsomt svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den på diskoteket er jo vansklig da. Hvis hun spør om dere skal kline, og du sier ja så sier hun at hun sa det bare på kødd. Da kan du fort bli klassens mobbeoffer Nr.1 (Snakker appsolutt ikke av erfaring) :innocent:

6425036[/snapback]

6425343[/snapback]

Som? :p

Lenke til kommentar

6425036[/snapback]

6425343[/snapback]

6425352[/snapback]

Ok skal vi knulle isteden da?
Lenke til kommentar

6425036[/snapback]

6425343[/snapback]

6425352[/snapback]

Ok skal vi knulle isteden da?

6425371[/snapback]

Sier hun "bare køddet" så sier du "hæ?" Så sier hun "bare køddet" igjen, da sier du "køddet med hva?" Uten å smile, dønn seriøst. Da gir hun nok opp. Drar hun samme vitsen igjen og spør om du vil rote er du forberedet og sier nei, and the laugh is on you.

Lenke til kommentar

Det var litt vanskelig å vite om hun kødda eller ikke den gangen. Hun var nemlig av typen som klenga seg på ganske mange, og alle sikla etter henne. Hun hadde tilogmed kjæreste på 21 år når hun selv gikk i 8. (syke, SYKE mannen). Hun flørte med alle 3 gutta i klassen, men jeg var mest forelska i henne. Dette skjedde for 12-13 år siden, så å komme med velmenende kommentarer hjelper jo lite :)

Så henne på et kjøpesenter noen år senere, da sprang hu og gjemte seg inne på en klesbutikk, hehehe. Nå er hun sikkert en sliten bygdekjerring med 4 unger og en utro gubbe.

En til klassiker jeg kom på. Ei dødsfin dame på jobben begynte å snakke helt casually med meg. Jeg ble litt satt ut, hun spurte hvor jeg kom fra og hvor gammel jeg er og sånt. Presterte å glemme hvor gammel jeg var.

Måtte faktisk begynne å regne bakover fra 2004 til 1977 for å finne det ut. Gjett om jeg fikk høre DET noen ganger til før hun slutta.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det er jo et velkjent faktum at når en mann ser pupper, kløft eller bare i det hele tatt undrer på hva som er under genseren så fungerer hjernen hans bare 20%, sikkert derfor det kommer så mye dumt fra oss av og til.  :p

6426338[/snapback]

Det er også ganske velkjent at dersom de får se på eller ta på en pupp mens man forhandler med de, blir de mer medgjørlige ;)

Lenke til kommentar

Er selv rimelig talentløs når det gjelder damer, men håper at jeg er ferdig med de verste brølerene.

Husker ex'en min spurte meg om jeg syntes hun var stor, der hun sto på gulvet med et lite smil og klappet seg på magen. Hun var på den tiden gravid i åttende måned og forholdet vårt var til tider meget anstrengt selv om vi hadde noen lyse stunder.

Jeg repliserte med: "Tja, det er nok langt lettere å gå over deg enn

rundt!", mens jeg fortsatte med å zappe på tv'en.

Ikke så veldig snilt kanskje, men jeg var litt lei masset.

Lenke til kommentar

Var på ferie i Italia, og møtte på noen vi kjente. En jente, omtrent på min alder satt sammen med broren min, noen andre kompiser og meg. Broren min (to år yngre), presterer å si: "Du har beholdt utseende ganske bra selv om du har lagt på deg."

Og hu var heller ikke noe spesielt overvektig heller. Så helt normal ut. Broren min var riktig nok 12-13 år, og hun var vel 15. Men det ble en spesiell stemning der for det.

Vi var der i tre dager sammen med de, og broren min og hun jenta vekslet ikke mange ord...

Lenke til kommentar
Er selv rimelig talentløs når det gjelder damer, men håper at jeg er ferdig med de verste brølerene.

Husker ex'en min spurte meg om jeg syntes hun var stor, der hun sto på gulvet med et lite smil og klappet seg på magen. Hun var på den tiden gravid i åttende måned og forholdet vårt var til tider meget anstrengt selv om vi hadde noen lyse stunder.

Jeg repliserte med: "Tja, det er nok langt lettere å gå over deg enn

rundt!", mens jeg fortsatte med å zappe på tv'en.

Ikke så veldig snilt kanskje, men jeg var litt lei masset.

6427111[/snapback]

bahahahah.. nice one!

Kjæresten min syntes jeg ligner på en pingvin, men jeg visste ikke at det var en positiv ting (er fortsatt litt usikker på det) Så jeg sa hun lignet på en bulldog når hun smiler. Tror ikke jeg skulle sagt det..

Lenke til kommentar
...

6427111[/snapback]

bahahahah.. nice one!

Kjæresten min syntes jeg ligner på en pingvin, men jeg visste ikke at det var en positiv ting (er fortsatt litt usikker på det) Så jeg sa hun lignet på en bulldog når hun smiler. Tror ikke jeg skulle sagt det..

6427616[/snapback]

LOL

Skulle gjerne sett uttrykket i ansiktet hennes der ja :!:

Lenke til kommentar
Det er jo et velkjent faktum at når en mann ser pupper, kløft eller bare i det hele tatt undrer på hva som er under genseren så fungerer hjernen hans bare 20%, sikkert derfor det kommer så mye dumt fra oss av og til.  :p

6426338[/snapback]

Det er også ganske velkjent at dersom de får se på eller ta på en pupp mens man forhandler med de, blir de mer medgjørlige ;)

6426355[/snapback]

Aner jeg at mange nyter forhandlinger med deg?

Lenke til kommentar

6426338[/snapback]

6426355[/snapback]

Aner jeg at mange nyter forhandlinger med deg?

6434351[/snapback]

Satt å lurte på det samme, ser ikkje ut som denne metoden er allmenn kjent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...