Espen pai Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 har lest og ledd meg gjennom alle sidene her, så jeg tenkte jeg skulle gi ett bidrag jeg og med det samme... jeg og en veninne i klassen sto ved dreiebenken på skolen og pratet, så var det noe ho sa som fikk meg til og si "du er ikke så dum som du ser ut som" vet det ikke er verdens verste ting men, ho mobber meg fremdeles for den Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 har lest og ledd meg gjennom alle sidene her, så jeg tenkte jeg skulle gi ett bidrag jeg og med det samme... jeg og en veninne i klassen sto ved dreiebenken på skolen og pratet, så var det noe ho sa som fikk meg til og si "du er ikke så dum som du ser ut som" vet det ikke er verdens verste ting men, ho mobber meg fremdeles for den 6423914[/snapback] Mobber deg for det? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 mobber faktisk meg for det ja... lar meg ikke glemme den ene gangen jeg sa det til ho, hver gang ho har sjansen så er det "jeg er jo ikke så dum som jeg ser ut som" lar meg aldri glemme det Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hehe, mye morsmot her. Vel, her er mitt bidrag. Denne jenta jeg er stormforelsket i, sa til meg at hun var ensom og redd og trengte litt selskap. Jeg fikk hetta og sa "Hva skal jeg gjøre med det da?". Angrer så j*vli på at jeg ikke sa "skal jeg komme bort til deg en tur da?", for hun hadde sagt ja! Argh... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvordan klarer dere å ytre så utrolig dumme ting, egentlig? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Kan vel fortelle litt jeg og da; Jeg snakket med klassens babe på msn, helt ut av det blå kom vi inn på temaet ''Sex'' ( ) Jeg spurte ved et uhell (eller whatever, vet ikke hva det var jeg) hvor mange hun hadde ligget med, hun svarte og hun syns ikke det var rart jeg spurte. Senere fortalte jeg kompisen min dette (noe jeg IKKE skulle gjøre ifølge henne) Det glapp tydligvis ut av kompisen min... Au, fikk meg en klapp på skolen senere da ja Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Genial tråd, må bare ha den i mine tråder. Heheh, mye bra her forresten! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 thewiz, det er sånnt man snakker om irl. Under 2 øyne.. Også kan man teste det ut praktisk etterpå! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Au, fikk meg en klapp på skolen senere da ja 6424136[/snapback] Det skjønner jeg godt, sånn gjør man bare ikke Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Au, fikk meg en klapp på skolen senere da ja 6424136[/snapback] Det skjønner jeg godt, sånn gjør man bare ikke 6424933[/snapback] Han gjorde det. :!: Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det skjønner jeg godt, sånn gjør man bare ikke 6424933[/snapback] Han gjorde det. :!: 6425004[/snapback] Det skjønner jeg godt, sånn gjør vi ikke Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg med min lave selvtillit presterte å lire av meg dette. *Fin dame kom bort til meg på et utested og sa* "Jeg har sett på deg lenge, og syns du virker kjempefin"..så smeller det fra meg "Erru dum eller?" og jeg snudde meg bort. Jeg tenkte selvsagt "Hva pokker skulle ei så fin dame si noe fint om usle meg for?". Dæven som jeg dunka meg i panna etterpå. Har en til klassiker, fra fjortisdiskotek i 8.klasse. Jenta jeg var sjefsforelska i var av typen "jeg vet jeg er pen og flørter med de jeg vil". Den kvelden var hun VELDIG flørtete med meg. Skulle danse hele tida, sitte på fanget overalt og sånt. Jeg freaka såklart ut når hun spurte "Skal vi kline?" og sa "Nei, vi tar det etterpå" og dytta henne vekk. Gjett om hun og diverse venninner lo av meg resten av kvelden 6416326[/snapback] Den på diskoteket er jo vansklig da. Hvis hun spør om dere skal kline, og du sier ja så sier hun at hun sa det bare på kødd. Da kan du fort bli klassens mobbeoffer Nr.1 (Snakker appsolutt ikke av erfaring) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det skjønner jeg godt, sånn gjør man bare ikke 6424933[/snapback] Han gjorde det. :!: 6425004[/snapback] Det skjønner jeg godt, sånn gjør vi ikke 6425020[/snapback] Vi nei. Vi har respekt nok for andre at hvis de forteller noe personelig til deg og ber deg om å holde kjeft så gjør du det. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det var ikke så farlig da. Hun hadde jo sagt det til alle andre i klassen. Hun sprutet vann på meg også :!: Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hun sprutet vann på meg også :!: 6425078[/snapback] om du syns dette er morsomt? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hun sprutet vann på meg også :!: 6425078[/snapback] om du syns dette er morsomt? 6425087[/snapback] Vi gikk i 9. klasse da, ingen brydde seg vel. Tar du dette så seriøst da.. PS: Det morsomme var vel at det ble vannkrig etterpå. Lærerern ble ikke så glad da. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Så var det nok OT for i dag hva? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Så var det nok OT for i dag hva? 6425115[/snapback] Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Vi gikk i 9. klasse da, ingen brydde seg vel. 6425107[/snapback] uansett, det er et ganske personlig spørsmål. Man springer ikke rundt og plapprer når noen har vært så ærlige! makan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå