vizit Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det dummeste jeg har sagt er dette: Jeg ligger her og tenker på deg,klarer ikke å sove..så jeg prøvde å ringe deg,men du tok ikke opp..hvis du sover bare sov videre.. drøm søtt nå er alt ødelagt Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 "Jeg vil ikke være sammen med deg, men kan vi fortsette og ha sex?" Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 "Jeg vil ikke være sammen med deg, men kan vi fortsette og ha sex?" 6398813[/snapback] Sa hun virkelig NEI til det tilbudet? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 "Jeg vil ikke være sammen med deg, men kan vi fortsette og ha sex?" 6398813[/snapback] Det er da vel ikke dumt. Det var slutt mellom meg å dama ei stund, vi ble enige om å fortsette å ha sex. Aldri hatt så go sex Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 "Jeg vil ikke være sammen med deg, men kan vi fortsette og ha sex?" 6398813[/snapback] Sa hun virkelig NEI til det tilbudet? 6398854[/snapback] Finnes det de som sier ja? Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ja dert gjør det.... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Er vel ingenting i veien for å nyte hverandre fordi om man ikke er kjærester vel ? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Nei for all del. Men enda ikke møtt en jente som takler noe så tomt. Har vært 1, 2, 3, 4 eller 5 ganger rett etter det ble slutt. Men det gikk så fort over at det ikke var moro engang. Lenke til kommentar
irio Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hadde en fin på bursdagen til en kammerat av meg. Skulle sjekke opp en dame og dette var det beste jeg kom på. "Har du lyst å se Angelina Jolie naken?" Så sa hu "øhh..ja ok?", så svarte jeg "HAAHHAHAHAHAHA DETTE ER DE NÆRMESTE DU KOMMER!" så dro jeg ned buksa og viste meg stolt fram. Spennende hvor smart sånne ting kan virke i fylla. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Nei for all del. Men enda ikke møtt en jente som takler noe så tomt.Har vært 1, 2, 3, 4 eller 5 ganger rett etter det ble slutt. Men det gikk så fort over at det ikke var moro engang. 6398913[/snapback] Er jo følelsen helt borte så er jo det kanskje ikke no poeng. Men kjenner mange jenter og gutter som bare puler fordi det er godt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ja sånn som meg ... hvorfor kan ikke ALLE mene akkurat det? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ja sånn som meg ... hvorfor kan ikke ALLE mene akkurat det? 6398933[/snapback] De finnes, du bare tørr ikke spørre. Det var en kompiss av meg som spurte ei på fest om hu ville knulle. Hu sa ja, å de knulla. Ferdig med saken liksom. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ja sånn som meg ... hvorfor kan ikke ALLE mene akkurat det? 6398933[/snapback] De finnes, du bare tørr ikke spørre. Det var en kompiss av meg som spurte ei på fest om hu ville knulle. Hu sa ja, å de knulla. Ferdig med saken liksom. 6398939[/snapback] Haha du tørr ikke spørre! Du da kjenner du ikke meg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ja sånn som meg ... hvorfor kan ikke ALLE mene akkurat det? 6398933[/snapback] De finnes, du bare tørr ikke spørre. Det var en kompiss av meg som spurte ei på fest om hu ville knulle. Hu sa ja, å de knulla. Ferdig med saken liksom. 6398939[/snapback] Haha du tørr ikke spørre! Du da kjenner du ikke meg. 6398947[/snapback] Nei, kanskje ikke. Jeg hadde aldri turt å spørre ei jente om det. Kanskje på tull ja men. Jeg har helle ikke behov for å knulle ukjente Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ikke ukjente ... de det akkurat ble slutt med Ikke mer off-topic nå pus! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Haha.. Glint, du har egenhendig redda dagen min. Hadde en bra en her for et par år siden. Som nevnt i et par andre tråder, driver jeg et bilpleiefirnma hvor jeg blant annet tar utvendig vask + polering for 600,- En dag var det ei litt snerten snelle med en Golf innom og lurte på om vi hadde tid idag, og akkurat den dagen rakk vi fakisk å ta den på sparket. Etter å ha strekt denne opp, kom hun trippende kjempefornøyd. Jeg stammer litt av og til, har lært meg å leve med det, men noen ganger stammer jeg rett og slett bare på HELT feil tidspunkt, bare hør: Hun sier: "Så fin den blei nå. Hva skal du ha for jobben?" Hvorpå jeg begynner "Seks..." og der sa det stopp! Fikk rodd den i land ved å glise, riste på hodet og lire av meg "Seks hundre", men du verden så pinlig det der var. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 *uheldig poleringshistorie* 6399351[/snapback] Fin betaling det Det var så absolutt feil tidspunkt å stamme på ja. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Haha, Gurglemuffin, jeg kan tenke meg klumpen bygget seg litt opp i halsen da. Hvordan reagerte hun med en gang? Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Du har lagt på deg litt siden sist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå