xanonymx Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Jeg hold nettop på å rydde i musikken min, men så trykket jeg del og enter istende for bare enter, hadde akkurat market en del sanger. Ingen fare tenkte jeg for de er jo i papirkurven, men nei det var de ikke. Så jeg kjekket instillingene i papirkurven for å se om det var huket for å fjerne slettete filer uten å flytte dem til papirkurven. Men det var det heller ikke så hvorfor forsvant musikken, og hvordan kan jeg gjøre slik at de flyttes til papirkurven. Jeg holdt heller ikke shift inne. Bare spør hvis det er noe dere lurer på Edit: Det gjelder kun for D partisjonen. Teste med å slette en kopi av en fil i alle partisjonene Endret 6. september 2005 av xanonymx Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har du satt instillingene globalt eller en for hver stasjon? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Det er globalt, har også prøvd med hver stasjon Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Sletta du mer enn det var plass satt av til papirkurven? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Nei, da hadde jeg fått bedskje om det, filen var 2-3mb Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Er det noen som vet hva som er gale. Jeg har hatt opprydding på dataen for en stund siden, så jeg har slettet litt filer, men det kan jo være jeg har fått med meg en fil som jeg ikke skulle ha fått med meg, så kan det være jeg må legge til en fil. Har også ryddet i registeret med RegSupreme, det kan jo være at den har fjernet noe, kan detvæere at jeg må legge til en nøkkel i registeret. Det problemet kan jo ha vært her en god stund nå, fordi jeg pleier ikke alltid å tømme papirkurven med en gang, og før jeg tømmer den har jeg gjerne slettet fil i fra de andre partisjonene. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hva med å bare ta en reparering av installasjonen din og sjekke om det retter på noe? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Hvis jeg setter i xp cd-en og trykker på reparer, hva gjør den da? (vet at den reparere, men hva). Kan jeg få konsekvenser av å gjør det? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Første gangen du blir spurt om det så er det recovery konsollet.. Ikke trykk R der.. Men etter at den har søkt etter tidligere installasjonen så kan du trykke R (etter lisensavtalen). Ingen konsekvenser, ingenting blir slettet. Den bare reinstallerer systemfilene. Mulig noen instillinger er nullstilt, men det er alt. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Før vel prøve det. Men hva skulle skje om jeg trykker recovery konsollet? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Det er til for litt mer alvorlige problemer... Er nesten som DOS. Endret 7. september 2005 av TCi Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Hvilken skal jeg velge. Husker ikke hvor jeg fant reparer. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Hvis jeg må boote, hvordan gjør jeg det. Jeg satte i cd-en og restartet maskinen, men det sjedde ingenting. Må jeg trykke på noe, hva? Lenke til kommentar
lre Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvis jeg må boote, hvordan gjør jeg det. Jeg satte i cd-en og restartet maskinen, men det sjedde ingenting. Må jeg trykke på noe, hva? Sett cd-tingen som første boot-up eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå