BullSquid Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har hatt denne musen i to måneder, har et problem og det er at når jeg trykker på venstre museknapp, så hender det at den dobbelt klikker når jeg bare trykker en gang. Dette irriterer meg veldig. Noen andre med samme problem, eller vet om en måte å fikse det på er jeg takknemmelig. Lenke til kommentar
Rule Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg hadde problemer med at dobbeltklikk sluttet å fungere på min. Jeg fjernet driverne og la de inn på nytt, og da funket den fint igjen... Lastet ned nyere drivere fra hjemmesiden deres også forresten. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 forsøk å installere driverne på nytt... hvis ikke, send den i retur. Lenke til kommentar
BullSquid Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har prøvd å avinstallere de fra cd'n og installere nye som jeg har lastet ned fra sida dems, men den er fremdeles kranglete. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 lever den tilbake, razer musene er kjent for at de kan være kranglete... Send inn, få deg en ny da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå