Gå til innhold

Bilder kommer ikke frem i prisguide sida ?!

Anbefalte innlegg

hei..

Her om dagen skulle jeg til å se etter noen komponenter på priguiden her på hw.no.

men så kommer ikke bildene opp. det samme er det på forsiden å. Bare de tre første øverste bildene kommer opp. Resten på siden vises det bare firkanter.

På prisguide siden vises det bare et nummer.

Jeg bruker Firefox nå, har også prøvd med flere nettlesere,men det hjalp ikke. Prøvde fra en kamerat's pc å det funka. Så er det noen som vet hva som er feil her ?

Beklager om den er feilpostet :D

Takker får alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig det er innstillingene dine på brannmuren ogsåå...og evnt.... instillinger i ie.

men jeg har samme problemer noen ganger jeg å...spesielt hvis jeg er på sol.no og der er det sånn bilder fremvisninger...feks top 10 damer eller noe sånt

klarer kanskje¨å se på et bilde men å bla videre på flere er umulig..også når jeg trykker på enkelt bildene.....jeg vet at det er norton internet security som roter dette til...dama har ikke noe form for brannmur av denne typen..kun router .... hos henne funker det fint....hun har min gamle maskin... når jeg hadde den med norton inernet security på...funka heler ikke denne på samma områdene..

post-25-1126193956_thumb.jpg

Lenke til kommentar

nei det er både på prisguiden og forsiden. som sakt så er det bare de 3/4 første bildene som kommer opp på forsiden. Ingen andre bilder kommer opp. Jeg har norton inernet security. Slik var det ikek før. Er det noen som vet hva feilen er ? Har prøvd å gå inn fra søstra mi sin pc å der fungerte det helt fint !

Takker for alle svar :D

Lenke til kommentar
Sikkert noe som blokkerer bildene da.. Hva med å prøve å skru av NIS å prøve da?

det fungerte. Skrudde av norton inernet security å bildene kom opp.. men hvordan kan jeg gjøre slik at jeg slipper å skru av norton inernet security ? slik at bildene komme ropp å norton inernet security er på ?

Lenke til kommentar
Sikkert noe som blokkerer bildene da..  Hva med å prøve å skru av NIS å prøve da?

det fungerte. Skrudde av norton inernet security å bildene kom opp.. men hvordan kan jeg gjøre slik at jeg slipper å skru av norton inernet security ? slik at bildene komme ropp å norton inernet security er på ?

Vil gjette på at det er en innstiling for det :) Har ikke Norton selv, så jeg veit ikke

Lenke til kommentar
Sikkert noe som blokkerer bildene da..  Hva med å prøve å skru av NIS å prøve da?

Vil gjette på at det er en innstiling for det :) Har ikke Norton selv, så jeg veit ikke

hehe.. den er grei. skal se om noen andre vet det.. men takk for hjelpen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...